Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fruktansvärt braDrar mitt strå
Snygg! Är det en 422?Drar mitt strå
Håller med.. Fel dag att inte välja panna :/Härligt med lite fart i tråden!
Vi hinner bytaHåller med.. Fel dag att inte välja panna :/
Yes, 422Snygg! Är det en 422?
Kul att du är tillbaka och egentligen så behövs inget annat än en ZeroVarit utan klocka i tre dagar, då känns det riktigt bra att få hem detta extremt fina exemplaret. Klassisk panna, Q-serie PAM00000, zero. Kommer nog fortsätta söka 390, 233, 422, 372, men kanske räcker med den här? Back to basics liksom...
Måste ju först och främst ha fler band! Sitter någon på nått schysst från Mays i typ 75/130 ish så dra ett pm. Känns bra att vara tillbaks i denna forumdel, här jag trivs bäst!
Välkommen tillbaka!! En gång panna…Varit utan klocka i tre dagar, då känns det riktigt bra att få hem detta extremt fina exemplaret. Klassisk panna, Q-serie PAM00000, zero. Kommer nog fortsätta söka 390, 233, 422, 372, men kanske räcker med den här? Back to basics liksom...
Måste ju först och främst ha fler band! Sitter någon på nått schysst från Mays i typ 75/130 ish så dra ett pm. Känns bra att vara tillbaks i denna forumdel, här jag trivs bäst!
Otur när det händer. Skönt att höra att alla är på plats!Klassiskt grått Göteborg.
Under nollan när jag sprang på morgonen och var övertygad om att en pungkula lossnade. Men nu är läget bättre!
Svidande när det händerKlassiskt grått Göteborg.
Under nollan när jag sprang på morgonen och var övertygad om att en pungkula lossnade. Men nu är läget bättre!
42mm - pam00959Svidande när det händer
Jäkligt trevlig klocka! Vad är det för diameter och ref på den?
Jag brukar komma ihåg ref:en för det finns en POrsche som heter 959 och tavlan på den där ser ut som en POolbotten. ;-)42mm - pam00959
Edit: lyckades skriva fel ref
Jag har inte körkort och köpte Baddaren efter att ha stått över simprovet i lågstadiet. Den där ramsan kommer jag aldrig vara mottaglig för.Jag brukar komma ihåg ref:en för det finns en POrsche som heter 959 och tavlan på den där ser ut som en POolbotten. ;-)