Tack! Nej det var alldeles för länge sedan. Känns väldigt bra med en Panna i lådan igen. Nu är väl risken att det inte stoppar där…Ja, det var inte igår. Välkommen åter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Nej det var alldeles för länge sedan. Känns väldigt bra med en Panna i lådan igen. Nu är väl risken att det inte stoppar där…Ja, det var inte igår. Välkommen åter!
Samma här,inte haft någon på ca 2 år men gick in i tråden för ca 1 månad sedan..dumt gjort haha så här letar man igenTack! Nej det var alldeles för länge sedan. Känns väldigt bra med en Panna i lådan igen. Nu är väl risken att det inte stoppar där…
Stöddigt med Paneristi-stickers på på väskanNu skiter jag i Schweiz!alltid roligt med klock och cigarr magasin i Swiss senator lounge.
Aldrig klockor i väskan!Stöddigt med Paneristi-stickers på på väskan
Grattis den är riktigt kanon!En ut och en ny in idag länge varit sugen på en 190 och nu blev det av, tack @Delen24 för det
Snyggt! Tack själv!En ut och en ny in idag länge varit sugen på en 190 och nu blev det av, tack @Delen24 för det
Toppbyte utan någon förlorare!Snyggt! Tack själv!
27/22 ... är du galen? Det blir ju tokmycket tapering ... jag kör 26/24 eller 27/24.Zero hann gå iväg till förmån för denna innan Maysbandet hunnit hamna i lådan
Tänkte att jag måste ju ändå testa
Ser väl okej ut på bild men på armen blev det inget vidare.
Om någon sitter på 27/26-22 band att avyttra så är jag intresserad
Har beställt ett 27-22 av @oddface vi får väl se27/22 ... är du galen? Det blir ju tokmycket tapering ... jag kör 26/24 eller 27/24.
Huh... jag hade visst ett 26/22. Vill du ha det? DM:a din adress så postar jag i veckan.
Tack själv, tror ni kommer att bli bästa vänner, fantastisk klocka
Stort!Hej vänner Look who is back!
Jag är avis på dom!Stöddigt med Paneristi-stickers på på väskan
Tack! Bra.Tog mitt förnuft tillfånga! Den här är för bra för att få lämna. Pm om ni har 24mm bruna/beigea läder ni vill bli av med!
Den är magisk!Tog mitt förnuft tillfånga! Den här är för bra för att få lämna. Pm om ni har 24mm bruna/beigea läder ni vill bli av med!