Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är ganska uppkäftigPannan på bibblan.
Jag har skickat iväg dem till @metamorfos så det finns hos honom i efter helgenJa tack gärna om det är möjligt?
Den där är ganska uppkäftig
Bor dock långt upp i landet så det är ju om PostNord hittar hit.Jag har skickat iväg dem till @metamorfos så det finns hos honom i efter helgen
Snyggt! Håll hårt i den där nuÄntligen tillbaks igen! Har varit klavertramp efter klavertramp i samlingen, trodde att jag var över Panerai ett tag men nu är jag här för att stanna!
Jag har några kvar som jag kan skicka så blir det lite kortare. Skicka PM så löser jag det.Bor dock långt upp i landet så det är ju om PostNord hittar hit.
Snyggt! Håll hårt i den där nu
Den är verkligen snorskön
Helt rätt! AvisNytt in - 390
Stort grattis!Nytt in - 390
Bra! Haft den länge?
Typ 1veckaBra! Haft den länge?
Klart en av de bästa pannorna jag ägt.587 jobbar på i hotellobbyn
Kul att höra. Vad var det för hinder förutom att den kostar 1/4 njure?Typ 1vecka
Det va några hinder att ta sig över innan jag bestämde mig för att testa den
Måste säga att den blir bara bättre o bättre
Gillar inte valet av spring bars på en Panerai men det kan ha sin förklaring i materialet som caset är gjort av tror inte jag sett en carbotech med skruvar eller push pin.Kul att höra. Vad var det för hinder förutom att den kostar 1/4 njure?