• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Wow! Stort grattis till en riktigt fin Panerai!
Tack! Och stort tack för titten förra veckan. Tyckte din satt bra också, men bar arm-fotona gjorde mig lite tveksam.

Blir till att skaffa en 45:a som vinterklocka! 👍

Smekmånad här. Som fan!

1000010489.jpg

Tack! Och stort tack för titten förra veckan. Tyckte din satt bra också, men bar arm-fotona gjorde mig lite tveksam.

Blir till att skaffa en 45:a som vinterklocka! 👍

Smekmånad här. Som fan!

1000010489.jpg
Jag hade en 512 en gång ... i runt 2 veckor ... helt klart den panna jag haft kortast tid. Just då var jag inne på en vit, så det blev en 655 istället. Men nu i efterhand så hade det varit najs att ha den här kvar modellen kvar. Den är grym i sin stora enkelhet.

Jag hade en 512 en gång ... i runt 2 veckor ... helt klart den panna jag haft kortast tid. Just då var jag inne på en vit, så det blev en 655 istället. Men nu i efterhand så hade det varit najs att ha den här kvar modellen kvar. Den är grym i sin stora enkelhet.
Inser att i den här tråden behöver man också posta bilder som bevis på det man säger...

FAC9C855-9A0D-4F85-BD36-1F940093B18C-4234-000002D9C9C5E74F.jpeg
IMG_6060.jpg

IMG_5974.jpg

Det jag ffa. gillar med den är just det du säger, enkelheten. Kombinationen av klassisk tavla ihop med slimmad profilen på en objektivt sett relativt stor diametern (Nej, jag vet! ;)) gör den jävligt lyckad som tillskott i min samling. Övervägde vit tavla, men föredrar helt klart sandwichtavlan på 512.

Ska bli väldigt intressant att se hur den funkar/hur karaktären förändras med lite alternativa straps som är på ingång!

Tillbaka
Topp