• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

IMG_9821.jpeg

Aah. Det hade jag inte koll på. Lustigt har frågat efter det i butik i båda USA och UAE men fått till svar att det inte har det inne. Då vet jag varför nu 😅
Du skulle frågat på Panerai i Sthlm. Jag köpte ett grönt gummi 26mm där idag till min 372:a. Hur grymt som helst! 🤩

Bilagor

• IMG_8609.jpeg
    IMG_8609.jpeg
    844.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_8605.jpeg
    IMG_8605.jpeg
    307.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_8606.jpeg
    IMG_8606.jpeg
    310.4 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Det där är inte Officine Panerai gummit, det där är dragspelsgummit!
Ah! Sorry, läst inte så noga. Håller då helt med dig - det är synd att dom inte har OP gummit i fler färger. Tror det finns i svart och mörkbrunt i 26mm. Väntar fortfarande på ett ev släpp inför sommaren. Kom ju en hel drös med färgglada band nyss - men i 24mm ☹️

Dragspelsgummit, som jag inte ägt tidigare, är iaf förvånansvärt bekvämt 😃 Köpte det på vinst och förlust - men är klart nöjd. Det kanske inte är så jädra snyggt men som sagt lättburet.

Tillbaka
Topp