OEM bandet
Ja men vilket oem band är det jag undrar över
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OEM bandet
Nja, den går till min goda vän. Dock är han helt hopplös på allt som har med internet att göra, men jag ska försöka få honom lite aktiv här.Stannar den kvar inom pamiljen?
#1305 på OEM idag...
Ja men vilket oem band är det jag undrar över
Grattis!!!
Äntligen! Stort grattis till en av de bästa
Mkt bra, stort grattis!
Mycket braHär ligger 2 nykära tjockisar
Panerai 312 & dess homo sapien
Både klockan och kombon med bandet är verkligen riktigt riktigt bra!
Från Åland under förra årets fisketur, 024an finns dock bara kvar på bild... Tror det är @Eqn som har vårdnaden numeraPå Finska Kongo
Och leker med röjsågen
Tackar! Hehe, har jag varit så uppenbar. Efter knappt ett dygn med den är jag glad att jag vågade ta språngetSådär!! Jag har länge noterat ett smygande intresse för 47mm. Grattis!!
Visa den på armen då! =)Tackar! Hehe, har jag varit så uppenbar. Efter knappt ett dygn med den är jag glad att jag vågade ta språnget
Bjussar på nylagd trall också som bonus.Visa den på armen då! =)
That's a keeper.Bjussar på nylagd trall också som bonus.
Ja, risken är nog att den konkurrerar ut 590n heltThat's a keeper.
Trallen ser också snygg ut!Bjussar på nylagd trall också som bonus.
Så ja! Riktigt niceBjussar på nylagd trall också som bonus.