• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Vi tar en till...
22216EFF-6DC4-49AA-85CD-88699B461318.jpeg

Om du måste välja en... Vilken hänger lösast?
Ingen! Alla 3 sitter alldeles för säkert. Dock sitter nog 382 säkrare än de andra två då jag gifte mig i den klockan.

382 ger en cool känsla, som om jag vore Stallone i Expendables.

911 ger en elegant men samtidigt sportig känsla och funkar året runt. Matchar julgranen lika bra som gröna badshortsen.

Pre-A1 ger en varm och mysig känsla. Pre-V fonten på siffror i tritium ger en väldigt unik känsla.

Ingen! Alla 3 sitter alldeles för säkert. Dock sitter nog 382 säkrare än de andra två då jag gifte mig i den klockan.

382 ger en cool känsla, som om jag vore Stallone i Expendables.

911 ger en elegant men samtidigt sportig känsla och funkar året runt. Matchar julgranen lika bra som gröna badshortsen.

Pre-A1 ger en varm och mysig känsla. Pre-V fonten på siffror ger en väldigt unik känsla.
Med ett bröllop på meritlistan så sitter man säkert, jag kanske måste gifta mig igen med flera klockor på armarna :)

Tillbaka
Topp