Vad hände sen?Flipzi är ju ett känt smeknamn från förr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad hände sen?Flipzi är ju ett känt smeknamn från förr
Jag hittade 382 , 911 och Pre-A1Vad hände sen?
Beundrar din självkännedom!
Edit: Det finns dem här på forumet som sår frön... frön som gror...
Ett frö som är både olycksbådande och lockande är "203". Så man kan ju se 127:an som en mellanlandning.![]()
Om du måste välja en... Vilken hänger lösast?Jag hittade 382 , 911 och Pre-A1![]()
Snyggt, den dök upp till slut...Tillbaka i Paneraiträsket
![]()
Ingen! Alla 3 sitter alldeles för säkert. Dock sitter nog 382 säkrare än de andra två då jag gifte mig i den klockan.Om du måste välja en... Vilken hänger lösast?
Med ett bröllop på meritlistan så sitter man säkert, jag kanske måste gifta mig igen med flera klockor på armarnaIngen! Alla 3 sitter alldeles för säkert. Dock sitter nog 382 säkrare än de andra två då jag gifte mig i den klockan.
382 ger en cool känsla, som om jag vore Stallone i Expendables.
911 ger en elegant men samtidigt sportig känsla och funkar året runt. Matchar julgranen lika bra som gröna badshortsen.
Pre-A1 ger en varm och mysig känsla. Pre-V fonten på siffror ger en väldigt unik känsla.
Hogen klär dig nästa lika bra som fiddynHårda killar kör Fiddy och HD! Eller i mitt fall elektrisk scootermoped![]()
det vi skulle kalla damstorlek![]()
Är ju åtminstone en riktig Panerai (till skillnad från D...)det vi skulle kalla damstorlek![]()
Upp till bevis.40mm. Lagom.![]()
Är ju åtminstone en riktig Panerai (till skillnad från D...)![]()
d...who?
Är ju åtminstone en riktig Panerai (till skillnad från D...)![]()
d...who?
lol tja due. Jag är både full och trött
Testat Lume
![]()
Ser ut att vara en 112
Ser ut att vara en 112
Är det Malmö-112:an som legat ute på K&S i typ ett år?Stämmer
Är det Malmö-112:an som legat ute på K&S i typ ett år?