• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Visste inte att jag skulle köpa den här igår, men fick ett spontaninfall vid lunch och klippte en PAM390 (igen)
IMG_6726.jpeg
Fantastisk klocka. En riktig keeper. Allround. Asbra. Men, jag ger det två veckor för @Limeee... :)

Fantastisk klocka. En riktig keeper. Allround. Asbra. Men, jag ger det två veckor för @Limeee... :)
Ja av alla Pannor jag haft (inte så många jmf med alla andra som hänger här, men åtminstone ca 10st), så är det här favoriten. Med det sagt så var du generös med 2v, man vet aldrig med mig😂 Hoppas jag kan ha den längre utan att få för mig några dumheter!

Har tankar om att släppa denna för något helt annat… Vi får se, varför blir det alltid såhär.. 😆 Heads up iallafall.
IMG_1268.jpeg
IMG_2061.jpeg
Gick i samma tankar la upp annons, drog tillbaka den, la upp igen för att sedan dra tillbaka igen :) ,nu får den stanna på obestämd tid :).
Den klocka jag har/haft svårt att släppa, den har något speciellt.
Lycka till med försäljningen.

Brosan hälsar.
IMG_9026.jpg

Den är ju bra den här! Kanske man ska behålla? Tycker alltid Pannor är riktigt trevliga på sommaren och utomlands, sen lite tråkiga när det är kallt och jäkligt hemma i Sverige🥲
IMG_7554.jpeg
Alltså. Jag tror inte du har hajat riktigt. Nummer ett, ja, du ska behålla den året runt. Nummer två, man byter band på den på vintern till mer passande band. Man har alltså flera band av olika typer att växla mellan. Ju! :D

Alltså. Jag tror inte du har hajat riktigt. Nummer ett, ja, du ska behålla den året runt. Nummer två, man byter band på den på vintern till mer passande band. Man har alltså flera band av olika typer att växla mellan. Ju! :D
Du har rätt, känns som att det är jag som inte knäckt den logiken än😂 Måste kanske skaffa lite mer ”vinter-band”

Tillbaka
Topp