Fantastisk klocka. En riktig keeper. Allround. Asbra. Men, jag ger det två veckor för @Limeee...Visste inte att jag skulle köpa den här igår, men fick ett spontaninfall vid lunch och klippte en PAM390 (igen)
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk klocka. En riktig keeper. Allround. Asbra. Men, jag ger det två veckor för @Limeee...Visste inte att jag skulle köpa den här igår, men fick ett spontaninfall vid lunch och klippte en PAM390 (igen)
![]()
Ja av alla Pannor jag haft (inte så många jmf med alla andra som hänger här, men åtminstone ca 10st), så är det här favoriten. Med det sagt så var du generös med 2v, man vet aldrig med migFantastisk klocka. En riktig keeper. Allround. Asbra. Men, jag ger det två veckor för @Limeee...![]()
Där var du snabb! Grattis till den snyggingen!Visste inte att jag skulle köpa den här igår, men fick ett spontaninfall vid lunch och klippte en PAM390 (igen)
![]()
jag ångrar fortfarande båda gångerna jag släppt minaHar tankar om att släppa denna för något helt annat… Vi får se, varför blir det alltid såhär..Heads up iallafall.
![]()
![]()
Jag gjorde ju samma grej för ett par år sen, sålde min första 682:a för att sedan sakna en, tog ett tag att hitta en ny. När ska man lära sigjag ångrar fortfarande båda gångerna jag släppt mina![]()
Gick i samma tankar la upp annons, drog tillbaka den, la upp igen för att sedan dra tillbaka igenHar tankar om att släppa denna för något helt annat… Vi får se, varför blir det alltid såhär..Heads up iallafall.
![]()
![]()
Ecru och linneskjorta är ju en svårtslagen komboDen är ju bra den här! Kanske man ska behålla? Tycker alltid Pannor är riktigt trevliga på sommaren och utomlands, sen lite tråkiga när det är kallt och jäkligt hemma i Sverige
![]()
Alltså. Jag tror inte du har hajat riktigt. Nummer ett, ja, du ska behålla den året runt. Nummer två, man byter band på den på vintern till mer passande band. Man har alltså flera band av olika typer att växla mellan. Ju!Den är ju bra den här! Kanske man ska behålla? Tycker alltid Pannor är riktigt trevliga på sommaren och utomlands, sen lite tråkiga när det är kallt och jäkligt hemma i Sverige
![]()
Du har rätt, känns som att det är jag som inte knäckt den logiken änAlltså. Jag tror inte du har hajat riktigt. Nummer ett, ja, du ska behålla den året runt. Nummer två, man byter band på den på vintern till mer passande band. Man har alltså flera band av olika typer att växla mellan. Ju!![]()
Icke-avsmalnande, utan padding, andra färger framförallt mörkare, som exempel.Du har rätt, känns som att det är jag som inte knäckt den logiken änMåste kanske skaffa lite mer ”vinter-band”
Det där är bra på riktigt. Vad är det för band?1389 på läder från Kostas som variation
![]()
Det är från Kostas Straps vet jag. Definitivt det skönaste bandet jag haft, tjockt men samtidigt mjukt och följsamt. Köpte det av @Norrland så vet inte om modellen heter något särskiltDet där är bra på riktigt. Vad är det för band?
Jag har ett liknande som har blivit mitt favoritband. Är bandet märkt på något sätt på baksidan eller är spännet Kostas signum? Made in Ukraina?1389 på läder från Kostas som variation
![]()
Kostas är väl UK dock. Oleg i Ukraina.Jag har ett liknande som har blivit mitt favoritband. Är bandet märkt på något sätt på baksidan eller är spännet Kostas signum? Made in Ukraina?
Som sagt ovan, UK. Spännet märkt ”GPF - Mod Dep”Jag har ett liknande som har blivit mitt favoritband. Är bandet märkt på något sätt på baksidan eller är spännet Kostas signum? Made in Ukraina?
Jag har också ett sånt spänne men vet inte varifrån det kommer. Jag vet bara att jag gillar det. Vad betyder texten?Som sagt ovan, UK. Spännet märkt ”GPF - Mod Dep”
Detta är vad jag hittat när jag googlade.Jag har också ett sånt spänne men vet inte varifrån det kommer. Jag vet bara att jag gillar det. Vad betyder texten?
Guido Panerai e FiglioJag har också ett sånt spänne men vet inte varifrån det kommer. Jag vet bara att jag gillar det. Vad betyder texten?
Kostas i UK som sagt, jag tror att han kallade modellen för UV om jag minns rättDet är från Kostas Straps vet jag. Definitivt det skönaste bandet jag haft, tjockt men samtidigt mjukt och följsamt. Köpte det av @Norrland så vet inte om modellen heter något särskilt