• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Fyfan
IMG_9850.jpeg

Vad blev det för storlek tillslut? Storlek på handled?

Radomir växer mer och mer på mig jämfört med luminor , stilig klocka !
45mm PAM183, 16,5cm platt handled.
Väldigt trevlig, passar i de flesta sammanhang tycker jag. Kort lug2lug, och enkel design. Kunde klara mig utan ”BLACK SEAL” så kanske en PAM210 i framtiden.

Jag har provat den mindre PAM512 (42mm), också fin, men det sade liksom inte klick alls, fast den teoretiskt borde vara ett väldigt lagom insteg för de flesta.

Panerai Luminor Due i 42mm däremot, det tyckte jag var en fullträff. Men där har vi ”inte en riktig Panerai” etc, och kostar en hel del mer än den stora mängd fina begagnade referenser som finns.

45mm PAM183, 16,5cm platt handled.
Väldigt trevlig, passar i de flesta sammanhang tycker jag. Kort lug2lug, och enkel design. Kunde klara mig utan ”BLACK SEAL” så kanske en PAM210 i framtiden.

Jag har provat den mindre PAM512 (42mm), också fin, men det sade liksom inte klick alls, fast den teoretiskt borde vara ett väldigt lagom insteg för de flesta.

Panerai Luminor Due i 42mm däremot, det tyckte jag var en fullträff. Men där har vi ”inte en riktig Panerai” etc, och kostar en hel del mer än den stora mängd fina begagnade referenser som finns.
Hur byter man armband på den du har eller går det inte? 😊

Tillbaka
Topp