Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt ändå att du är mänsklig. I 99 fall av 100 har du ju oantastlig smak233 phone home
Helt missat detta! Var ett tag sedan jag var inne på den här avdelningen. Kul!
GrattisJag som skulle sälja en...
Så kan det gå! Grattis! Vid första anblick tyckte jag visarna så blånerade ut precis vid centrumpinnen och hajjade till, tänkte att jag missat någotJag som skulle sälja en...
Jag vet hur det känns! Tråkigt för dom andra klockorna. Men ännu tristare för mig som inte ens har bytt band sen jag fick mitt @oddface ammoSuttit på 24/7 i en vecka nu och blir bara bättre... #127
Ja verkligenJag vet hur det känns! Tråkigt för dom andra klockorna. Men ännu tristare för mig som inte ens har bytt band sen jag fick mitt @oddface ammo
#godsmak
Grattis
Tack för stödet i mitt missbruk boys!Så kan det gå! Grattis! Vid första anblick tyckte jag visarna så blånerade ut precis vid centrumpinnen och hajjade till, tänkte att jag missat något
Grattis! Det finns alltid plats för en till...Tack för stödet i mitt missbruk boys!
Tack! Helt klartGrattis! Det finns alltid plats för en till...
1,5 år etter at jeg solgte min 682 fikk det bli en ny Panerai. Problemet er bare at jeg allerede er sugen på en til. En mer klassisk modell med kupad glas og jeg kan kanskje våga meg på en 44mm. Hvilke referenser burde jeg titte på?
Fan vad kul med en 764! Stort grattisJag har handlat, mindre än en timme gammal
Fan vad kul med en 764! Stort grattis
Sweet, fan vad kul med den första (kända) på KS!Jag har handlat, mindre än en timme gammal
Sweet, fan vad kul med den första (kända) på KS!
Grattis!