• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

C3AC55FA-AA0D-4A54-8F17-9DF026E8EBE1.jpeg
Kan inte sluta drömma om nästa panna 🤗

Om det 44mm och kupat glas du är ute efter tycker jag 233 är en bra modell

IMG_20201023_135255_271.jpg

Är det några andra önskemål du har? Finns tyvärr inte jättemånga 44mm modeller med kupat glas (om du inte menar det "dubbelkupde" som sitter i 111/112 mfl)
Det dine bilder på insta som fikk meg sugen på Panerai igjen så det er exakt den modellen jeg tenkte på og om det ikke finns så mange andre alternativer så er det nok en 233 jeg burde lete etter. Får se om jeg finner en etter hvert :)

Blir väl lite 764 bildspam gissar jag...

Tycker AR är riktigt bra på denna, blir så kul djup med den sluttande skalan runt om tavlan.

Inte helt såld på bandet Panerai tycker du ska ha på, trevlig känsla i det men gillar inte blå stygnen riktigt.

7D415C0D-936A-4E5E-AE3D-7504368BF137.jpeg

Blir väl lite 764 bildspam gissar jag...

Tycker AR är riktigt bra på denna, blir så kul djup med den sluttande skalan runt om tavlan.

Inte helt såld på bandet Panerai tycker du ska ha på, trevlig känsla i det men gillar inte blå stygnen riktigt.

7D415C0D-936A-4E5E-AE3D-7504368BF137.jpeg
Jag har svårt för de där stoppade banden generellt. Vill ha platt och tjockt. :) Har du något sådant att sätta på? Det tror jag skulle bli awesomesås.

Jag har svårt för de där stoppade banden generellt. Vill ha platt och tjockt. :) Har du något sådant att sätta på? Det tror jag skulle bli awesomesås.

Känner jag mig själv rätt så blir det gummi.
Man får vanliga svarta gummit med i boxen tillsammans med blå stygn bandet.

Skaffade även Panerais ljusa canvas och det gröna gummit så det blir väldessa i första hand.

Har något assoband liggande också som naturligtvis ska testas.

Är generellt väldigt förtjust i Panerais gummi.

Tillbaka
Topp