Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HojTack för stödet i mitt missbruk boys!
grattis! Den där gillar jag skarpt!Jag har handlat, mindre än en timme gammal
Jag har handlat, mindre än en timme gammal
Snyggt! Grattis!Jag har handlat, mindre än en timme gammal
Bra där, grattis och välkommen tillbaka1,5 år etter at jeg solgte min 682 fikk det bli en ny Panerai. Problemet er bare at jeg allerede er sugen på en til. En mer klassisk modell med kupad glas og jeg kan kanskje våga meg på en 44mm. Hvilke referenser burde jeg titte på?
Snuskigt bra
Ouf! Satan vad mysig, grattis kompis
Bra bild!
Det dine bilder på insta som fikk meg sugen på Panerai igjen så det er exakt den modellen jeg tenkte på og om det ikke finns så mange andre alternativer så er det nok en 233 jeg burde lete etter. Får se om jeg finner en etter hvertOm det 44mm och kupat glas du är ute efter tycker jag 233 är en bra modell
Är det några andra önskemål du har? Finns tyvärr inte jättemånga 44mm modeller med kupat glas (om du inte menar det "dubbelkupde" som sitter i 111/112 mfl)
De går ju till och med olika."Men varför köpte du en som är så lik den du redan har"
Försökte påvisa att de är inte alls lika, inte ett dugg. Gick inte. True story.
Ja! Varför gjorde du det? Varför vill du ha två identiska klockor? En för att spara i mint condition och en för att använda?"Men varför köpte du en som är så lik den du redan har"
Försökte påvisa att de är inte alls lika, inte ett dugg. Gick inte. True story.
Jag har svårt för de där stoppade banden generellt. Vill ha platt och tjockt. Har du något sådant att sätta på? Det tror jag skulle bli awesomesås.Blir väl lite 764 bildspam gissar jag...
Tycker AR är riktigt bra på denna, blir så kul djup med den sluttande skalan runt om tavlan.
Inte helt såld på bandet Panerai tycker du ska ha på, trevlig känsla i det men gillar inte blå stygnen riktigt.
Grym! Spamma på du!Blir väl lite 764 bildspam gissar jag...
Tycker AR är riktigt bra på denna, blir så kul djup med den sluttande skalan runt om tavlan.
Inte helt såld på bandet Panerai tycker du ska ha på, trevlig känsla i det men gillar inte blå stygnen riktigt.
Jag har svårt för de där stoppade banden generellt. Vill ha platt och tjockt. Har du något sådant att sätta på? Det tror jag skulle bli awesomesås.
Börjar Fiddyn bli lite för vanlig?Fan vad bra den är .... Kanske är en 372 man ska ha igen Älskade ju den varenda sekund jag hade den..
Börjar Fiddyn bli lite för vanlig?
Det dine bilder på insta som fikk meg sugen på Panerai igjen så det er exakt den modellen jeg tenkte på og om det ikke finns så mange andre alternativer så er det nok en 233 jeg burde lete etter. Får se om jeg finner en etter hvert