Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
du tänker på klockan?Hahaha, du skulle ha ett sånt fast lite mörkare.
wtf, hur hålls den på plats![]()
Nä det var min (otydliga) spaning hur omgivningen skulle reagera på ditt osynliga band.du tänker på klockan?
Är ju så att det blir mindre fur med ett armband på i vanliga fall för min del.
Men ett svart sådant band hade blandat sig perfekt med min alpackamjuka beklädnad, stealth....
Vänta nu! Fiat?100% Italy
![]()
Förlåt. Ska börja göra det igen.Den som ändå orkade med att skriva ref på den klockan som postas.
Det blir liksom bra mycket svårare för mig som nybörjare som vill intressera sig för Panerai om det inte står med (wow, vilken klocka... undrar vad det är för någon...)
Hade nog underlättat att addera några till till gemenskapen - om man nu önksar det
Samtidigt så blir det ju kanske tradigt för er invigda så det blir väl en avvägning.
Den som ändå orkade med att skriva ref på den klockan som postas.
Det blir liksom bra mycket svårare för mig som nybörjare som vill intressera sig för Panerai om det inte står med (wow, vilken klocka... undrar vad det är för någon...)
Hade nog underlättat att addera några till till gemenskapen - om man nu önksar det![]()
Samtidigt så blir det ju kanske tradigt för er invigda så det blir väl en avvägning.
En genomkorkad fråga och den är väl mer till alla som äger en destro - bär du den alltid på högern och blir man inte knäpp av det?Inte stannat än.
![]()
Nä, jag kör (till 99%) destro på sinistro handled.En genomkorkad fråga och den är väl mer till alla som äger en destro - bär du den alltid på högern och blir man inte knäpp av det?
Som @oddface skrev. Fördelen med en Destro är att man slipper krona/kronskydd i handleden när man gör sakerEn genomkorkad fråga och den är väl mer till alla som äger en destro - bär du den alltid på högern och blir man inte knäpp av det?
Själv tittade jag på destro när jag skulle köpa min första och ända panerai.En genomkorkad fråga och den är väl mer till alla som äger en destro - bär du den alltid på högern och blir man inte knäpp av det?
Bilden är fotoshoppad eftersom det aldrig är soligt i Göteborg!Solig hälsning från Göteborg
Ja tyvärr har jag svårt för det. Känns lika fel som att ha kalsongerna bak och fram.... eller så har man klockan lite längre upp på handleden bara ;-) (Ja, jag vet att jag är konstig)
692 BMG, för er som inte vet.
Och att ha klockan på höger är som att ha kalsongerna på huvudet?Ja tyvärr har jag svårt för det. Känns lika fel som att ha kalsongerna bak och fram.
Att ha klockan på höger arm är det enda rätta.....Och att ha klockan på höger är som att ha kalsongerna på huvudet?![]()