• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

image.jpg

Den som ändå orkade med att skriva ref på den klockan som postas.
Det blir liksom bra mycket svårare för mig som nybörjare som vill intressera sig för Panerai om det inte står med (wow, vilken klocka... undrar vad det är för någon...)
Hade nog underlättat att addera några till till gemenskapen - om man nu önksar det :)
Samtidigt så blir det ju kanske tradigt för er invigda så det blir väl en avvägning.

Det blir liksom bra mycket svårare för mig som nybörjare som vill intressera sig för Panerai om det inte står med (wow, vilken klocka... undrar vad det är för någon...)
Hade nog underlättat att addera några till till gemenskapen - om man nu önksar det :)
Samtidigt så blir det ju kanske tradigt för er invigda så det blir väl en avvägning.
Förlåt. Ska börja göra det igen.

Ref:
PAM001Q / PAM00001
16297341387825206993351686151009.jpg

En genomkorkad fråga och den är väl mer till alla som äger en destro - bär du den alltid på högern och blir man inte knäpp av det?
Själv tittade jag på destro när jag skulle köpa min första och ända panerai.
Vill verkligen vänja mig att bära den på höger arm eftersom jag är vänsterhänt och ibland är klockan i vägen. Tänkte att detta kunde bli ett tillfälle. Men hur många gånger jag prövar att ha klockan på höger så åker den till baka till vänster. Känns avigt

Tillbaka
Topp