Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och lite fisk till middagenTill fjälls med 61:an, fiske på agendan, en bra fredag![]()
![]()
![]()
Ser härligt ut!Till fjälls med 61:an, fiske på agendan, en bra fredag![]()
![]()
![]()
Hur känns det?!Testar singlepass nato från Stevostraps.
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt ok faktiskt. Just detta material ser ut att ha en "gummi" kärna så känns lite stabilare och gör att klockan inte känns topptung. Får dock en lite irriterande glipa kl 12 mellan bandhorn och handled. Blir säkert lite bättre med tiden men beror delvis på mina smala handleder.Hur känns det?!![]()
Spännande.Helt ok faktiskt. Just detta material ser ut att ha en "gummi" kärna så känns lite stabilare och gör att klockan inte känns topptung. Får dock en lite irriterande glipa kl 12 mellan bandhorn och handled. Blir säkert lite bättre med tiden men beror delvis på mina smala handleder.
![]()
"This strap is made from a MK8 TYPE B CARGO PARACHUTE FLIGHT RELEASE SYSTEM.
Made up of 2 layers of canvas and bonded together with a polymer flexible adhesive. This makes the strap extremely flexible, waterproof and comfortable to wear"
Ser ut som bra matchning med index och bandUppdaterade klockan med canvas från Oddface. Blev kanon![]()
TackSer ut som bra matchning med index och band![]()
Vilken komplimangTack, det värmerJag är själv bara en självlärd hobbyfotograf som fortfarande lär mig och ser upp till de riktiga stjärnorna ( typ @cjperry
)
Här kommer en till:
![]()
Vad kör ni för kamera när ni fotarVilken komplimangdu tar ju sinnessjuka bilder!
Kan bara säga att i mina ögon ser det vackert ut!Shit vad snabbt bronzon samlar patina efter endast en vecka i saltiga italien. Putsade upp denna innan jag åkte med citron så den var helt opatinerad och vid hemfärd ser den redan ut såhär![]()
I det läget tycker jag den ser som snyggast ut!Shit vad snabbt bronzon samlar patina efter endast en vecka i saltiga italien. Putsade upp denna innan jag åkte med citron så den var helt opatinerad och vid hemfärd ser den redan ut såhär![]()
Jag med tror jag! Gillar att jag hittills gått den ”äkta” patina vägen.I det läget tycker jag den ser som snyggast ut!
Jag tycker att brons-modellerna är alldeles för ”blingiga” när de är utan patina.Jag med tror jag! Gillar att jag hittills gått den ”äkta” patina vägen.
Kommer lägga upp lite före/efter bilder för den intresserade av vad som kan hända naturligt på bara en vecka. Så fort telefonen som också fick bada i italien blivit fixad![]()
Nästa gång det blir GTG får du allt ta och följa med!Ätit klart och laddar för en filmkväll![]()
Pam00089
![]()
Ätit klart och laddar för en filmkväll![]()
Pam00089
![]()
Det är du och Bill Clinton!Startar dagen med en dos Panerai
pam00089
![]()
Det är du och Bill Clinton!