Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack de samma!
Oändligt bra!En helg på landet med bara en Panna; så kommer man hem och ska byta till "lek-med-barnen"-klocka.. Så tittar den här fram och bara ber om att få lite handledstid på kvällskvisten..
![]()
Ändå skön aha-upplevelse på dig när du insåg att "vänta lite, den här är alltså 45mm!?"Oändligt bra!
Ja, och med kupat glas. Fasen att de där ska kosta massor.Ändå skön aha-upplevelse på dig när du insåg att "vänta lite, den här är alltså 45mm!?"![]()
En helg på landet med bara en Panna; så kommer man hem och ska byta till "lek-med-barnen"-klocka.. Så tittar den här fram och bara ber om att få lite handledstid på kvällskvisten..
![]()
Den där bilden skulle kunnat vara tagen i mitt kök! Likadana kaffekoppar, likadan bryggare, likadana bänkskivor och samma färg på skåpen
Har du tänkt på att han kanske smyger sig in hos dig om natten och smygtar Panerai bilder i ditt kök.Den där bilden skulle kunnat vara tagen i mitt kök! Likadana kaffekoppar, likadan bryggare, likadana bänkskivor och samma färg på skåpen![]()
Den där bilden skulle kunnat vara tagen i mitt kök! Likadana kaffekoppar, likadan bryggare, likadana bänkskivor och samma färg på skåpen![]()
Kan va som @Caravelle33 säger….Har du tänkt på att han kanske smyger sig in hos dig om natten och smygtar Panerai bilder i ditt kök.
Dags att byta lås!Den där bilden skulle kunnat vara tagen i mitt kök! Likadana kaffekoppar, likadan bryggare, likadana bänkskivor och samma färg på skåpen![]()
Oj. Kul!995 representerar i en 911 på Gotland Ring![]()
![]()
Den har jag haft ! Verkar som att den lever ett roligare liv med dig995 representerar i en 911 på Gotland Ring![]()
![]()
Haha, jag försöker förvalta den väl...Den har jag haft ! Verkar som att den lever ett roligare liv med dig![]()
Äh sånt är bara bajsnödigtHaha, jag försöker förvalta den väl...
(men den kanske är sur på mig för att jag envisas med att ta sunkiga mobilbilder istället för med fina objektiv och bättre ljussättning...)