Första pannan för mig, trots att jag ”samlat” klockor i över 13 år. Mycket nöjd (lite svårfotad dock) och tack för hjälpen @Maio
![]()
Den sitter verkligen som ett smäck, kul och stort grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första pannan för mig, trots att jag ”samlat” klockor i över 13 år. Mycket nöjd (lite svårfotad dock) och tack för hjälpen @Maio
![]()
Tack! Nja, jag hann aldrig knipa den på KS, så det blev Pluswatch.Grattis! Köpt på KS?
Stort grattis! 210? Grym!Första pannan för mig, trots att jag ”samlat” klockor i över 13 år. Mycket nöjd (lite svårfotad dock) och tack för hjälpen @Maio
![]()
Det stämmer! Hamnade på den referensen tillslutStort grattis! 210? Grym!
Fina! Mäter båda 44mm?Prev Logo vs 111![]()
Varje gång jag ser den vill jag ha en. Men så minns jag att storleken stör mig. Vilket i sin tur stör mig…Lite välbehövlig egentid på Gran Canaria
![]()
För mig har det blivit tvärtom.. bär inte mina 44or längre. Till och med funderat på att bli OPG med 1055Varje gång jag ser den vill jag ha en. Men så minns jag att storleken stör mig. Vilket i sin tur stör mig…
mår du bra?För mig har det blivit tvärtom.. bär inte mina 44or längre. Till och med funderat på att bli OPG med 1055![]()
Uppenbarligen intemår du bra?
jappFina! Mäter båda 44mm?
Ja alltså egentligen är nog 42mm det optimala måttet för mig, men det är något med just subben som inte klickar för mig i 42. Vilket stör mig jättemycket för jag vill verkligen ha en.För mig har det blivit tvärtom.. bär inte mina 44or längre. Till och med funderat på att bli OPG med 1055![]()
För mig är det storleken på tavlan, den är för liten.Ja alltså egentligen är nog 42mm det optimala måttet för mig, men det är något med just subben som inte klickar för mig i 42. Vilket stör mig jättemycket för jag vill verkligen ha en.
Det ligger en på köp och sälj från en pålitlig säljare.Fredagsdinkan. Men jäklars sugen på en större med plexi. Tjoa till om nån är sugen på byten.
![]()
![]()
Fin dag att lufta skotern, 190 fick åka med…![]()
![]()
![]()