Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Allt man behöver.Dagens panna, 372 pÄ ett Oddface lÀder![]()
SĂ„ har jag tĂ€nkt mĂ„nga gĂ„nger, men likt förbannat sĂ„âŠAllt man behöver.
Ăr vĂ€l f-n att man inte kan bĂ€ra upp 47 mm, har iof. inte testat men kĂ€nns stort. Grym klocka...Dagens panna, 372 pĂ„ ett Oddface lĂ€der![]()
JĂ€vligt bra ref![]()
Efter ett gĂ€ng Ă„r utan panerai (8?) sĂ„ högg jag en 112G för ett par veckor sen. FlippardjĂ€vulen har lĂ„nga klor och skarpa tĂ€nder sĂ„ i dag mötte jag upp @FranzJaeger för att byta 112âan och lite mer mot denna. Har spanat pĂ„ 233 i en herrans massa Ă„r, sen paneristiforumet blommade och nĂ„n jĂ€nkare postade konstanta bilder pĂ„ sin. Det har passerat ett antal andra under Ă„rens lopp men ingen sĂ„n hĂ€r sĂ„ nu var det dags att stilla nyfikenheten.
47 Ă€r 47 men jag tycker inte att 372 kĂ€nns 47 stor som en del andra modeller jag haft, kanske för att den blir sĂ„ pass lĂ€tt med plexi el bara att balansen Ă€r sĂ„ bra. Man vet inte innan man testatâŠĂr vĂ€l f-n att man inte kan bĂ€ra upp 47 mm, har iof. inte testat men kĂ€nns stort. Grym klocka...
Stort grattis!![]()
Efter ett gĂ€ng Ă„r utan panerai (8?) sĂ„ högg jag en 112G för ett par veckor sen. FlippardjĂ€vulen har lĂ„nga klor och skarpa tĂ€nder sĂ„ i dag mötte jag upp @FranzJaeger för att byta 112âan och lite mer mot denna. Har spanat pĂ„ 233 i en herrans massa Ă„r, sen paneristiforumet blommade och nĂ„n jĂ€nkare postade konstanta bilder pĂ„ sin. Det har passerat ett antal andra under Ă„rens lopp men ingen sĂ„n hĂ€r sĂ„ nu var det dags att stilla nyfikenheten.
233:an Àr förbaskat tjusig!
Jag avskyr er som fotar sĂ„ bra.Ăntligen tillbaka frĂ„n spa!
![]()
Om det Àr nÄgon tröst sÄ jobbar jag som fotografJag avskyr er som fotar sÄ bra.![]()
Hatar nĂ€r det hĂ€nderNackdelen med att bo nĂ€ra tĂ„get. Ănskar de kunde grĂ€va ner skiten.
Edit.
För övrigt kom aldrig ngt tÄg sÄ bommarna gick upp igen efter nÄgra minuter
![]()