• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Trevlig helg đŸ„ł
1000013694.jpg

image.jpg

Efter ett gĂ€ng Ă„r utan panerai (8?) sĂ„ högg jag en 112G för ett par veckor sen. FlippardjĂ€vulen har lĂ„nga klor och skarpa tĂ€nder sĂ„ i dag mötte jag upp @FranzJaeger för att byta 112’an och lite mer mot denna. Har spanat pĂ„ 233 i en herrans massa Ă„r, sen paneristiforumet blommade och nĂ„n jĂ€nkare postade konstanta bilder pĂ„ sin. Det har passerat ett antal andra under Ă„rens lopp men ingen sĂ„n hĂ€r sĂ„ nu var det dags att stilla nyfikenheten.

Senast Àndrad:
image.jpg

Efter ett gĂ€ng Ă„r utan panerai (8?) sĂ„ högg jag en 112G för ett par veckor sen. FlippardjĂ€vulen har lĂ„nga klor och skarpa tĂ€nder sĂ„ i dag mötte jag upp @FranzJaeger för att byta 112’an och lite mer mot denna. Har spanat pĂ„ 233 i en herrans massa Ă„r, sen paneristiforumet blommade och nĂ„n jĂ€nkare postade konstanta bilder pĂ„ sin. Det har passerat ett antal andra under Ă„rens lopp men ingen sĂ„n hĂ€r sĂ„ nu var det dags att stilla nyfikenheten.
JĂ€vligt bra ref 👌grattis

image.jpg

Stort grattis!

Tillbaka
Topp