Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är den svarttavlade för någon? Ser grymt läcker utUndrar vad dom pratar om…
![]()
Venti, PAM 1020, tavlan är sunburst brun.Vad är den svarttavlade för någon? Ser grymt läcker ut![]()
Bra klockor på bra band
Det här är verkligen no offense, bara fakta. Du gjorde det vanligaste valet bland folk som inte tillhör nördetablissemanget Paneristi. Och det är verkligen inte en dålig klocka. Dock kommer du snart vilja ha en Bettarini istället, i alla fall om du fortsätter att hänga här.Jahopp.
Då kliver vi in i Panerai-världen.
Första Paneraien i lådan.
Gjorde jag ett vettigt val?
![]()
Möjligt, för att ej vara "insnöad" på modeller och case så gjorde jag det "tråkiga" valet att ta denna modell..Det här är verkligen no offense, bara fakta. Du gjorde det vanligaste valet bland folk som inte tillhör nördetablissemanget Paneristi. Och det är verkligen inte en dålig klocka. Dock kommer du snart vilja ha en Bettarini istället, i alla fall om du fortsätter att hänga här.Grattis!
Jag har typ haft en, eller till och med två ... systern 1359 ... så jag klagar verkligen inte alls.Möjligt, för att ej vara "insnöad" på modeller och case så gjorde jag det "tråkiga" valet att ta denna modell..
Bettarini och manuell?! Eller är manuell inte ett en dealbreaker? Det hade jag nästan fått för mig??Det här är verkligen no offense, bara fakta. Du gjorde det vanligaste valet bland folk som inte tillhör nördetablissemanget Paneristi. Och det är verkligen inte en dålig klocka. Dock kommer du snart vilja ha en Bettarini istället, i alla fall om du fortsätter att hänga här.Grattis!
Va? Om man nördar ner sig tillräckligt så är det en manuell bettarini som man ska ha ja... eller är det Carez som alltid bara vill ha automat?Bettarini och manuell?! Eller är manuell inte ett en dealbreaker? Det hade jag nästan fått för mig??
Manuellt är roligtVa? Om man nördar ner sig tillräckligt så är det en manuell bettarini som man ska ha ja... eller är det Carez som alltid bara vill ha automat?
Najs! Första tipset, säg inte 0 ... bara 1312!Manuellt är roligten viss känsla att få dra upp klockan.
Nu kör vi 01312 ett tag så ser vi vart det landar.
Haha, noterat.Najs! Första tipset, säg inte 0 ... bara 1312!![]()
1389 är en magisk klocka!Nytt band in från @VanDusen
Så skönt att slippa läskiga avsmalnande band och få lite rejäl längd på grejorna
![]()
![]()