Riktigt fin komboI vanlig paneristi-anda testar jag nya straps. Det blev bra tycker jag nog. Passar till ecru och guldet.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin komboI vanlig paneristi-anda testar jag nya straps. Det blev bra tycker jag nog. Passar till ecru och guldet.
![]()
Tur du kan svalka dig pÄ bandetSjuk vÀrme nu, +31 och det kÀnns inte att taket Àr nere
![]()
![]()
Schyst strap, vad Àr det för nÄgot?Det hÀr Àr verklien en bra badkompis. 1229
![]()
Det Àr Panerais första variant av recycled PET som de sÄlde under vÀldigt kort tid. Det absolut bÀsta strap de gjort enligt mig, men numera omöjligt att fÄ tag pÄ.Schyst strap, vad Àr det för nÄgot?
Cool, visste inte om dom. LÄter dock som PaneraiDet Àr Panerais första variant av recycled PET som de sÄlde under vÀldigt kort tid. Det absolut bÀsta strap de gjort enligt mig, men numera omöjligt att fÄ tag pÄ.
Ănskar att jag ocksĂ„ hade fredagskĂ€nsla pĂ„ en torsdagĂnskar er alla en trevlig fredag och helg!
![]()
HahaĂnskar att jag ocksĂ„ hade fredagskĂ€nsla pĂ„ en torsdagSĂ„ misstĂ€nker att du har en fin semester!
![]()
KÀnns som ett bra tecken pÄ att man Àr inne i semestermode nÀr dagvildheten slÄr till, skönt!HahaStÀmmer att det Àr semester och var helt sÀker pÄ att det var fredag...