Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det slår Hotellbar i Hagfors iafHotellbar i Warszawa. Glamourösa livet som tjänsteman.![]()
I min värld betyder jobbtrip till Warzawa ett besök hos Frontex och det är ju iaf liiiiite glamoröst. Jag kommer på sin höjd till Boden på tjänsteresaHotellbar i Warszawa. Glamourösa livet som tjänsteman.![]()
Jag ska erkänna att jag inte sett många av den modellen utanför butiken förut. Jag tror det var en snubbe som hade en på Pday för några år sedan. Men du är nöjd?![]()
En dag på kontoret.
Jodå, jag är väldigt nöjd. Dock ska ju tilläggas att det är min första Panerai så jag har ju inte så mycket att jämföra med. Var lite tveksam till det färgglada e:et men det har dom ju skippat på dom nyare versionerna, men jag fick den till rätt kurs så då var det inte så mycket att orda om. Även om det känns lite som en gimmick så tyckte jag personligen att det var kul med eSteel då jag jobbar en del med just gröntstål. Sen gillar jag den graderade tavlan.Jag ska erkänna att jag inte sett många av den modellen utanför butiken förut. Jag tror det var en snubbe som hade en på Pday för några år sedan. Men du är nöjd?
Jag brukar kunna leva med lite färgdetaljer på tavlan, såsom e:et. Men datum har jag också väldigt svårt för och därmed har jag testat men sålt 44mm Panerai 1950-modeller, inte behållt. Eller ja, jag har en submersible 44 iofs, på armen just nu, men ja. Datum kan de fan skippa...Jodå, jag är väldigt nöjd. Dock ska ju tilläggas att det är min första Panerai så jag har ju inte så mycket att jämföra med. Var lite tveksam till det färgglada e:et men det har dom ju skippat på dom nyare versionerna, men jag fick den till rätt kurs så då var det inte så mycket att orda om. Även om det känns lite som en gimmick så tyckte jag personligen att det var kul med eSteel då jag jobbar en del med just gröntstål. Sen gillar jag den graderade tavlan.
Men ska man skaffa en annan i framtiden så hade jag nog gärna hittat något utan datum.
Sälj inte den. Nånsin.
Det är helt klart en favorit! @oddface gjorde dock ett grymt canvas som jag också kör väldigt mycket.Det gröna gummit på blonzon är en riktigt bra kombo. Jag har inte lyckats hitta något som ens kommer i närheten, har du lyckats hitta någon mer grym matchning?
Det är helt klart en favorit! @oddface gjorde dock ett grymt canvas som jag också kör väldigt mycket.
![]()
Haha, ja det ser onekligen ut att vara likadant. Sjukt snyggt och skönt är det iafHaha du menar alltså exakt ett sånt här från Oddface?
![]()