• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

@oddface senaste band till 1385 đŸ€©
IMG_6942.jpeg

Julklapp till mig sjĂ€lv! Äntligen Ă€r man med i gemenskapen igen, denna gĂ„ngen med en klassisk 111:a, H-serie-serie. Första serien med sandwich. Blir en hĂ€rlig duo med min 14060M.

Är ute efter straps i standard storlek, typ 120/75. LĂ€der, gĂ€rna OEM eller mays. Skitsamma bara det Ă€r kvalitet! Bandet pĂ„ Ă€r ej OEM, sĂ„ om nĂ„gon sitter pĂ„ OEM-varianten sĂ„ Ă€r jag sugen.
1000002552.jpg

Tycker den vita tavlan poppar ut rÀtt snyggt pÄ svart.
1766479907118.png
Helt enig. Har ett svart gummi ocksÄ men hade behövt lite fler spÀnne för att underlÀtta bytandet. Vilka Àr att rekommendera, inte OEM dÄ de kostar huggorm.
Vill minnas att de skiljde en del pÄ olika spÀnne till mina 24mm band men kommer inte ihÄg vilka jag föredrog

Julklapp till mig sjĂ€lv! Äntligen Ă€r man med i gemenskapen igen, denna gĂ„ngen med en klassisk 111:a, H-serie-serie. Första serien med sandwich. Blir en hĂ€rlig duo med min 14060M.

Är ute efter straps i standard storlek, typ 120/75. LĂ€der, gĂ€rna OEM eller mays. Skitsamma bara det Ă€r kvalitet! Bandet pĂ„ Ă€r ej OEM, sĂ„ om nĂ„gon sitter pĂ„ OEM-varianten sĂ„ Ă€r jag sugen.
1000002552.jpg
HĂ€rligt! Grattis

Helt enig. Har ett svart gummi ocksÄ men hade behövt lite fler spÀnne för att underlÀtta bytandet. Vilka Àr att rekommendera, inte OEM dÄ de kostar huggorm.
Vill minnas att de skiljde en del pÄ olika spÀnne till mina 24mm band men kommer inte ihÄg vilka jag föredrog
Tror @oddface har spÀnnen med skruv som hÄller bra kvalitet. Dra ett pm till honom

Tillbaka
Topp