PAM01347.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste klämma på en 47a någon gång! Det låter inte lika läskigt längre sen jag köpte min 45mm Radiomir…Behåller denna. Den är för bra helt enkelt.
![]()
Måste klämma på en 47a någon gång! Det låter inte lika läskigt längre sen jag köpte min 45mm Radiomir…
Superfin! Riktigt bra refDet var 8 år sen jag ägde en Panerai sist (då PAM312), men igår landade denna PAM001 B-serie i brevlådan så nu känner jag mig nyfrälst igen
![]()
Jahaaaaa! Jag stod på gymmet och undrade varför vänstern kändes starkare. Det förklarar ju saken. Får börja köra på högern ett tagJag är starkare i vänsterbiccan än höger och nu vet jag varför , ex antal tusen reps med bronzon måste ju göra nåt![]()
Dubbla uppsättningar Joe också. Vilken dröm.Nyförvärvet PAM305![]()
Stämmer fintDubbla uppsättningar Joe också. Vilken dröm.
Någon som testat/köpt nya PAM01732 eller PAM01731? Tycker de ser riktigt bra ut. Bra strl dessutom.
![]()
![]()
![]()
Panerai Luminor PAM01731 and Luminor Destro PAM01732 revive 1960s design
Panerai introduces the Luminor PAM01731 and Destro PAM01732, two 44 mm hand-wound models inspired by 1960s military references. Price: €8,900www.timeandwatches.com