Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har haft en 1731 sen den släpptes och den är obeskrivligt bra.Någon som testat/köpt nya PAM01732 eller PAM01731? Tycker de ser riktigt bra ut. Bra strl dessutom.
![]()
![]()
![]()
Panerai Luminor PAM01731 and Luminor Destro PAM01732 revive 1960s design
Panerai introduces the Luminor PAM01731 and Destro PAM01732, two 44 mm hand-wound models inspired by 1960s military references. Price: €8,900www.timeandwatches.com
Får nog försöka hitta en ocksåJag har haft en 1731 sen den släpptes och den är obeskrivligt bra.
![]()
Inga problemFår nog försöka hitta en ocksåBomba gärna med lite fler bilder
![]()
ÄLSKAR dina bilderInga problem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Porrigt!Inga problem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag MÅSTE testa 1731! Dina bilder är juh rena klockporrenInga problem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så sjukt bra, och grymma bilder. Måste prova en 1731 vid tillfälle. Enda pannan just nu som lockar för byte.Inga problem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har testat båda. De är bra. Har bara potatisfoton på dem dock.Någon som testat/köpt nya PAM01732 eller PAM01731? Tycker de ser riktigt bra ut. Bra strl dessutom.
![]()
![]()
![]()
Panerai Luminor PAM01731 and Luminor Destro PAM01732 revive 1960s design
Panerai introduces the Luminor PAM01731 and Destro PAM01732, two 44 mm hand-wound models inspired by 1960s military references. Price: €8,900www.timeandwatches.com
Bilderna gjorde inte köpbegäret mindreInga problem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5218 är också grym! Det enda som kan störa mig i perioder är det platta glaset, hade gärna sett att det var något kupat.Bilderna gjorde inte köpbegäret mindrenu måste jag sälja av något för att köpa denna.
Ser att du även har 5218? Hur är denna?![]()
JAG VILL ÅXÅ KUNNA BÄRA 47!!!!!!!
Det kan duJAG VILL ÅXÅ KUNNA BÄRA 47!!!!!!!![]()
Har du klämmat på en? Jag blev förvånad!JAG VILL ÅXÅ KUNNA BÄRA 47!!!!!!!![]()
JAG VILL ÅXÅ KUNNA BÄRA 47!!!!!!!![]()
Hoppas!Det kan du![]()
Nej, tyvärr inte. Missade denHar du klämmat på en? Jag blev förvånad!
Sant!Never try, never know.
Gå till en butik och prova då!! Vi avvaktar bilderHoppas!
Nej, tyvärr inte. Missade den
Sant!
Alltså jag har 17 cm eller strax över. Funkar enligt migJAG VILL ÅXÅ KUNNA BÄRA 47!!!!!!!![]()
Se nu till att prova. Ett helt nytt kapitel i ditt klock-liv kommer att öppnas och möjligheten att köpa en massa balla klockor du inte trodde du skulle kunna ha.JAG VILL ÅXÅ KUNNA BÄRA 47!!!!!!!![]()