• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Pouge!

True Pogue, ända ned till länken. Nuff said.

image.jpeg

Fan vad jag älskar Pogue, vill inget annat en ha en! Men är det bara jag som tyvärr tycker att priset på dessa har totalt spårat ut?

Hälsningar
En inte alls bitter (Ironi)
Daniel

Sluta nu. Måste vara en av de mest prisvärda vintageklockor som går att köpa för pengar :)
Prisvärd? Självklart! Mycket fin klocka för sitt pris och jag kommer garanterat köpa en inom en kort framtid. Vad jag vill säga är att priset har gått upp som fan, förut kunde du få en sådan i väldigt fint skick för 1300-1600 idag måste du minst ge det dubble på den högre nivån typ 3000-3200 :D fortfarnde prisvärt? Javisst! Men tanken att man kunde få en för dubbelt så mindre gör så att man blir arg på sig själv :D
Men det jag hoppas på nu är att Seiko nu ser att dessa börjar bli omåtligt populära igen och gör en reissue "a la" Turtle :D

Prisvärd? Självklart! Mycket fin klocka för sitt pris och jag kommer garanterat köpa en inom en kort framtid. Vad jag vill säga är att priset har gått upp som fan, förut kunde du få en sådan i väldigt fint skick för 1300-1600 idag måste du minst ge det dubble på den högre nivån typ 3000-3200 :D fortfarnde prisvärt? Javisst! Men tanken att man kunde få en för dubbelt så mindre gör så att man blir arg på sig själv :D
Men det jag hoppas på nu är att Seiko nu ser att dessa börjar bli omåtligt populära igen och gör en reissue "a la" Turtle :D
Marknaden kommer ikapp. Inom 2 år får du inte en fin 6139-600x för under 7. Köp köp.

Till alla er Pogue proffs där ute? finns det en med rosa urtavla lr ska man akta sig (Franken)?

Kanske lika bra att låta bli då! Hittar inte en ändå Seiko Kronograf (inte ens en vanlig seiko) med rosa urtavla.

Tillbaka
Topp