Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ligger en sbbn025 på blocket för 10000. Inget att tveka påSamlingen har inte förändrats under 2017 men jag känner att behovet av en tuna ständigt finns där och gnager.
6309, 6105, 7548, Skx173 och Skx007
Skx013 och 7c43an är hustruns.
Usch ja, finns en SLA017 också...just saying.Det ligger en sbbn025 på blocket för 10000. Inget att tveka på
Dags för ny bild på mitt gäng med Seikodykare. Några ytterligare Seikos finns, men det är dessa hjärtat klappar hårdast för, särskilt de fem första.
Bra smak! Seiko 6105-8110Wow! Snyggingen längst till vänster?
Bra smak! Seiko 6105-8110
Hur är länken på Samuraien? Jag fick aldrig länken på Padin att sitta skönt. Dykförlängningen skavde.
Bara nytt i min seikohög bortsett 6309-7040 på högerkanten...
Samma problem med skav på Samurajen. Ett annat spänne löser det nog dockHur är länken på Samuraien? Jag fick aldrig länken på Padin att sitta skönt. Dykförlängningen skavde.
Upplever du någon skillnad på dessa två?
Trevlig helg
Hur är länken på Samuraien? Jag fick aldrig länken på Padin att sitta skönt. Dykförlängningen skavde.
Upplever du någon skillnad på dessa två?
Trevlig helg
Samma problem med skav på Samurajen. Ett annat spänne löser det nog dock
Tack. Då kan jag leta efter både srpb51 & 53 och komplettera med en am-länk.Samma problem med skav på Samurajen. Ett annat spänne löser det nog dock
Löjligt bra skick! Håll hårt i den.Bra smak! Seiko 6105-8110
Löjligt bra skick! Håll hårt i den.
Vilken fin patina på 013, vet du om det är artificiellt eller med blod svett och tårar? Sen skådar jag min gamla KQ, trevligt!
SKX013 och King Quartz 4823-8130.
King quartz går bra att skriva som förkortning men inte säga högtVilken fin patina på 013, vet du om det är artificiellt eller med blod svett och tårar? Sen skådar jag min gamla KQ, trevligt!
Haha! Det har jag tänkt på i min ensamhet tidigare men givetvis glömmer jag bort det nu. Låter fantastiskt kul i huvudet, skrattade gott . Det är ju bra att min KQ gått vidare till bättre behövandeKing quartz går bra att skriva som förkortning men inte säga högt
Läs högt: Men oavsett en härlig KQ
Haha de här går att dra hur långt som helstHaha! Det har jag tänkt på i min ensamhet tidigare men givetvis glömmer jag bort det nu. Låter fantastiskt kul i huvudet, skrattade gott . Det är ju bra att min KQ gått vidare till bättre behövande
013 är relativt ny i min ägo så det vet jag inte, däremot så hade jag faktiskt koll på att King Quartzen var din gamla, kollade in dina fina bilder från tidigare säljannons innan jag slog tillVilken fin patina på 013, vet du om det är artificiellt eller med blod svett och tårar? Sen skådar jag min gamla KQ, trevligt!
Najs013 är relativt ny i min ägo så det vet jag inte, däremot så hade jag faktiskt koll på att King Quartzen var din gamla, kollade in dina fina bilder från tidigare säljannons innan jag slog till
Jag kör en liten uppdatering:
2x SII
2 x Turtle
Världens första datoriserade dykarklocka.
MM600
SBGH257
SBGJ00E
SBGE015
2x SII
2 x Turtle
MM600
SBGH257
SBGJ00E
SBGE015
NietÄr inte SLA017 kvar?
2x SII
2 x Turtle
MM600
SBGH257
SBGJ00E
SBGE015