Speedy Duck
Basic
Seiko SBDC053
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din 6138-8030 är slående lik min och dessutom (har sett den på köp och sälj) tillverkad samma år och månad, maj 1977! Twinsies!Min vintage samling
Man skulle nästan kunna tro att du gillar dina klockor på länk! Grattis till en fin samling!Min vintage samling
Mycket bra!Min vintage samling
Hahaha....4 månader sedan
Har några G-Shocks och några arvegods-Omegor också men det är allt just nu. Väntar på en Breitling men vet inte om jag lyckas få tag på den.
4 månader= en evighet.Hahaha....4 månader sedan
5 variationer av 70-tal. Jag är för övrigt på jakt efter länkar till samtliga. Jag har haft svårt att hitta ref på samtliga förutom world timern. Om någon har nån länk till övers så hör av er, eller om ni inte har något att göra nån kväll kan ni hjälpa mig forska fram vilka länkar som hör till dessa .
Hehe, på länkarna .Ref på länkarna eller på klockorna?
Vackert, grattis! Den där länken är riktigt skön även om den är rasslig.Idag blev det tillökning i Seikofamiljen, en rasslande dykare.
Vackert, grattis! Den där länken är riktigt skön även om den är rasslig.
Urtjusig. Ett tidigt exemplar av Seikos första ana-digi Scysst med orginallänk också, samma länk som på M158 och några Grand QuartzMitt första inlägg här... Seiko H127-5000 från 1979. Funkar klockrent så när som displayen i nedre vänstra hörnet.
Välkommen till forumet. Dessutom rätt del av forumet på första posten, bra jobbatMitt första inlägg här... Seiko H127-5000 från 1979. Funkar klockrent så när som displayen i nedre vänstra hörnet.
Härligt med någon som är sjukare än jag själv är. Sex paddor?! Underbart!!Blir lite korspostning men för sakens skull får bilden också ligga här (och inte bara i turtle-tråden).