Grym samling, helt klart inspiration för mig! Vilka används mest?Mitt Seikogäng idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym samling, helt klart inspiration för mig! Vilka används mest?Mitt Seikogäng idag.
Trevlig hög! Men vad är det för låda du har?Mitt Seikogäng idag.
Tack! Faktiskt alla utom Grand Seikon uppe till vänter, Stingray nere till vänter och vad det nu är nere till höger.Grym samling, helt klart inspiration för mig! Vilka används mest?
Tack! Och tack för ditt eget bidragTrevlig hög! Men vad är det för låda du har?
Liten kul tidig digitalare kom in igår, en 0439-7005 från 1976. Känner att jag snart skulle behöva addera en automatkronograf till det här, frågan är bara vad...
Snygg. Skulle smälta in perfekt. Får nog langa ut en köpesannons och se vad Seikokronografer samfälligheten sitter på därute.En sådan här är ju bra, min favorit 6139 i denna boett Inte hittat en själv dock för ok peng... Eller jo men säljaren på tradera tappade den i golvet när den skulle packas så gick sönder
En sån här hade också varit mumma.
Den blåa va riktigt läcker. Har du något wristshot på den?Mm de är fina, haft två i den boetten. Båda med mint tavla och visare. Blå fulpolerad men underbar ändå, trevlig matt färg. Den saknar jag Originallänken till dessa dock inte så kul, men väldigt bra på band!
Den blåa va riktigt läcker. Har du något wristshot på den?
Okej, tackTror inte jag har någon sådan bild kvar, men googla 6139-7002. Finns massor
Jag vet nog inte hur originallänken till dessa ser ut. Men som sagt, funkar ju utmärkt på band.Mm de är fina, haft två i den boetten. Båda med mint tavla och visare. Blå fulpolerad men underbar ändå, trevlig matt färg. Den saknar jag Originallänken till dessa dock inte så kul, men väldigt bra på band!
Grym på perlon!Fortfarande sjukt nöjd
Röstar på den svarta sköldpaddan isf. Dels för att du har PADI:n, och dels för att den inte fattat att det är fredag idag! ;-)
Så ser samlingen ut idag, senaste tillskottet en Sumo. Någon måste nog bort snart, har dock svårt att skilja mig från varenda en...
Den ligger faktiskt mest pyrt till tillsammans med sarx:en. Jag är sugen på en MM300, men fyra dykare blir en för mycket. Speciellt som jag inte dyker.Röstar på den svarta sköldpaddan isf. Dels för att du har PADI:n, och dels för att den inte fattat att det är fredag idag! ;-)
Behåll alla och köp dig en till istället.Den ligger faktiskt mest pyrt till tillsammans med sarx:en. Jag är sugen på en MM300, men fyra dykare blir en för mycket. Speciellt som jag inte dyker.
Du behöver en 300m dykare ju!Den ligger faktiskt mest pyrt till tillsammans med sarx:en. Jag är sugen på en MM300, men fyra dykare blir en för mycket. Speciellt som jag inte dyker.
Fortsätt med den variationen så kommer du ha en riktigt rolig och mångsidig samling om ett tagFår nog snart ta och ge mig, men det finns ju så många roliga modeller där ute.