• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Seiko-samling!

AB

Panerai
2-Faktor
Mitt Seikogäng idag.

Snapseed.jpg
Grym samling, helt klart inspiration för mig! Vilka används mest?
 

seikodiverr

KS Explorers Club
Grym samling, helt klart inspiration för mig! Vilka används mest?
Tack! Faktiskt alla utom Grand Seikon uppe till vänter, Stingray nere till vänter och vad det nu är nere till höger.
Trevlig hög! Men vad är det för låda du har?
Tack! Och tack för ditt eget bidrag ;)
Den är från Klockmaster Globen. De hade inte det jag frågade efter inne men denna. Sa att de använde dem för att stoppa in sina klockor i skåpet på nätterna. Funkar för mig :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Liten kul tidig digitalare kom in igår, en 0439-7005 från 1976. Känner att jag snart skulle behöva addera en automatkronograf till det här, frågan är bara vad...

IMG_0102.JPG

En sådan här är ju bra, min favorit 6139 i denna boett :) Inte hittat en själv dock för ok peng... Eller jo men säljaren på tradera tappade den i golvet när den skulle packas så gick sönder :arghh:
IMG_2456.JPG
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
En sådan här är ju bra, min favorit 6139 i denna boett :) Inte hittat en själv dock för ok peng... Eller jo men säljaren på tradera tappade den i golvet när den skulle packas så gick sönder :arghh:
IMG_2456.JPG
Snygg. Skulle smälta in perfekt. Får nog langa ut en köpesannons och se vad Seikokronografer samfälligheten sitter på därute.
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
Mm de är fina, haft två i den boetten. Båda med mint tavla och visare. Blå fulpolerad men underbar ändå, trevlig matt färg. Den saknar jag :) Originallänken till dessa dock inte så kul, men väldigt bra på band!
IMG_2457.JPG
IMG_2458.JPG
Jag vet nog inte hur originallänken till dessa ser ut. Men som sagt, funkar ju utmärkt på band.
 
Topp