TurtlenMin samling so far, + att det finns t ex en Pogue Proof och en UFO i delar, och lite annat. Ursäkta den lökiga bildkvaliten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TurtlenMin samling so far, + att det finns t ex en Pogue Proof och en UFO i delar, och lite annat. Ursäkta den lökiga bildkvaliten.
Babypandan och BellamticenMin samling so far, + att det finns t ex en Pogue Proof och en UFO i delar, och lite annat. Ursäkta den lökiga bildkvaliten.
...och istället för typ 7 ut, så blev det 1 till in.
Grym KS! Måste ha en sån nån gång!Nu var det dags för en gruppbild tyckte jag, aldrig tagit en tidigare av någon anledning.
Från vänster:
7c43-700a
Sarb017
5856-7030
King Seiko 5626
0853-8001
6138-0011
6306-7001
Blir snart en förändring då 7c43 kommer få lämna till förmån för annat.
Överlag väldigt nöjd
Tack, den är nummer 1 i samlingen Hade turen att få köpa den av en trevlig herre här på forumet. Oerhört trevlig på alla sätt så rekommenderar modellen varmt, köp!Grym KS! Måste ha en sån nån gång!
Vintage Seiko divers is da shit!
Det känns som en bild på hela samlingen vore på plats?Jag vill även slå ett slag för Seikos LCD-klockor från 70- och 80-talet.
Dessa nördklockor får på tok för lite uppmärksamhet på detta eminenta forum.
Gruppfoto på min samling av dåtidens smartwatches:
Merci. De räcker väl egentligen men PADIn är en souvenir, SII är för en eventuell resa till SII och Brightzen... vete fan, kul med finkvarts liksom.Yonsson de tre översta är ju så sjukt bra trio
Merci. De räcker väl egentligen men PADIn är en souvenir, SII är för en eventuell resa till SII och Brightzen... vete fan, kul med finkvarts liksom.
Bra samling men ingen SKX?!Här kommer en liten uppdatering.
6159-7001 från 1969
6217-8001 från 1966
7c46 från typ 90-nånting.
PADI, 2016
SII
Och inkommande, SAGJ001
Vad är det här för slags modell? Gavs bara ut till Seiko Instruments-arbetare?
Nä, har väl ägt typ 5st, använde dem aldrig. Äger inget för ägandets skull.Bra samling men ingen SKX?!
Exakt, delades ut vid ett jubileum till anställda på SII.Vad är det här för slags modell? Gavs bara ut till Seiko Instruments-arbetare?
Samlingen är under ständig förvandling. För tillfället 1 schweizare, resten är från Japan:
Fet drunkningsdinka!Här kommer en till.
Rätt länge sedan din post, men jag blev lite nyfiken på vad den blåa längst till höger är för någon?
Här är mina, tre är keepers.