Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn!Skall ta med kompisens 16710 Coke på trycktest idag och var tvungen att testa den. Jag har 18,5 i omkrets, han har tydligen mer...![]()
![]()
Haha, en rejäl grabb!Damn!
Stora armar much?
Grymt fin herrklockaYes, stålisen är såld. Här kommer en bild
![]()
Får han ens blod till handen?Bilhandlarhängets antites - bilköparhäng? Bild funnen på SVT Nyheter.
Köpt begagnad klocka på länk utan extra länkbitar?
![]()
Frågan är om han ens får upp låset.. Skulle säga det inte är att rekommenderaFår han ens blod till handen?
Hahaha, fi satan vad det ser obekvämt ut.. inte mycket blod i fingertopparnaBilhandlarhängets antites - bilköparhäng? Bild funnen på SVT Nyheter.
![]()
Hur sitter Dwellern då, om du tar motsvarande bild med den?Ska in och fixa länk idag så den inte hänger![]()
![]()
Perfekt tajt juSka in och fixa länk idag så den inte hänger![]()
![]()
Bilhandlarhängets antites - bilköparhäng? Bild funnen på SVT Nyheter.
![]()
+ 1Dyr länk![]()
Svår tråd att väcka liv i. Det är inte mooodääärntBilhandlarhäng kom på tal.
Kom att tänka på den här tråden som förtjänar en bump. Har inget eget att bjussa på dock. Avskyr när klockan går att snurra runt handleden
@CharlssonSkall ta med kompisens 16710 Coke på trycktest idag och var tvungen att testa den. Jag har 18,5 i omkrets, han har tydligen mer...![]()
![]()
Jorå, men ja, med lite kortare länk så snor hon snart åt sig den!Min sambo testade min klocka, jag tycker den sitter riktigt bra!
![]()
Han verkar gilla när klockan lever sitt egna lilla liv runt handleden.Bilhandlarhängets nestor i farten med sin datejust![]()