• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

VIWE

Köpte en Hamilton Jazzmaster som anlände snabbt och välpaketerat.
Hela affären gick väldigt snabbt och smidigt, rekommenderas!

Träffade Viktor inne i Göteborg idag. Köpte en ny Casio av honom för en riktigt schysst peng. Synd att bussen gick så tidigt, var trevligt att snacka klockor.

Har köpt ett Hirschband på distans av viwe. Allt gick snabbt och smidig, leverans enligt överenskommet och bandet var i prima skick som utlovat. :)

Köpt klocka av viwe. Inga problem alls. Flickvännen agerade kurir, och kom hem vid liv och med en fin klocka. ;)110% GG!

Köpte en Hamilton av Viktor och det var en snabb och smidig affär. Klockan skickades snabbt via rek. och var utmärkt emballerad. Definitivt en GG!

Köpte en klocklåda av Viktor. Snabbt ivägskickad och förnämligt inpackad. Inga konstigheter här.

Köpt en Hamilton Intra-Matic av @viwe.

Inga konstigheter, klockan kom väl paketerad och i utlovat skick. Kan varmt rekommendera, och skulle inte tveka att göra affär på nytt!

Jag sålde en Longines till viwe. En ytterst trevlig man med, som det visade sig, anknytning till orten där jag bor. Affären gjordes upp under ett trevligt samtal om klockor i allmänhet. Viwe är en, i mitt tycke, seriös person. Alltså en äkta Good Guy!

Sålt till viwe. Gjort affär tidigare och lika nöjd den här gången. Snabbt och smidig med trevlig kommunikation. Allt gott! :)

Köpte ett par RM Williams kängor av V. Trevligt bemötande, välinslaget och jättefina skor. Jag är jättenöjd och kan rekommendera handel med honom.

Tillbaka
Topp