• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VIWE

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Sålt en klocka till @viwe. Även köpt av honom sedan tidigare.

Precis som tidigare: Snabb och bra kommunikation samt betalning. Inga konstigheter alls!
Rekommenderas!
 

Manne1891

Omega
Köpte en orient på distans av @viwe
Snabb och smidig affär, bra packat och trevlig kommunikation. Gör gärna fler affärer med vederbörande i framtiden! :)
 

ANT

Omega
Köpte en skx av @viwe allt fungerade bra och klockan anlände snabbt, supernöjd! 100% GG i mina ögon, kan varmt rekommendera.
 

DonaldCliff

Cartier
Köpt en klocka av Viwe, snabb och trevlig kommunikation rakt igenom.
Hoppas att det blir fler affärer i framtiden, 100% reko rakt igenom!
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av viwe idag. En gammal bekant (både klockan och säljaren). Lika trevlig och underhållande som vanligt. Good Guy! 100%. Men det visste jag redan sen tidigare.
Lord Kåre
 

Lauda

Patek
2-Faktor
-Köpte klocka från @viwe via f2f affär. Mycket trevlig herre som jag gärna gör affär med flera gånger. 100% GG! Rekommenderas varmt!
 

Nilzén

Cartier
Köpt ett Barton av @viwe . Snabb leverans. Bra packat och ett band i kanonskick till kanonpris. Andra affären jag gör med snubben ifråga, och bara gott att säga!
 

Kajjan

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka på distans, snabb leverans, snabb kommunikation och skick enligt beskrivning. Helt klart goodguy
 
Topp