• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vonbahr

Nexus

Panerai
Bytt klocka med honom. Fantastisk att göra affär med, duktig på att köra bil och en allmänt bra människa.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex klocka! Absolut inga problem, smidig och trevlig affär :)

Mvh
Micke
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Snabbt och trevligt uppgjord F2F affär, visar sig att han hängt mycket i mina trakter. 100% Good guy, får förhoppningsvis anledning att göra fler affärer ihop i framtiden.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka f2f av vonbahr. Denna man är lätt en av de trevligaste och smidigaste jag gjort affär med någonsin.
Kommer med mina djupaste rekommendationer:)
 

16610

Patek
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med vonbahr. Affären var i storleksordning i 45-50K klassen. Snabbt och smidigt 110% goodguys. Rekommenderas värmt!
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Köpte precis av Björn (som jag iofs har träffat flera gånger tidigare). Goodguy. Ingen tvekan!
 
Inte köpt klockor av karln, men reparerat ett fickur åt honom samt surrat klockor en del, 250% Good guy!
(Lagar sjukt god mat bör tilläggas!)
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Köpte en Speedmaster av denna mycket trevliga herre! 100% goodguy, gör gärna fler affärer med honom!
 
Topp