• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

vonbahr

Camo00

Patek
Sålt och köpt flera gånger med denna herre. Lätt en av KS tre bästa säljare/köpare!! Extremt snabb, ärlig och schysst!! Good Guy de Luxe!!
 

Joseph

Cartier
Köpte en Seiko på distans. Gick snabbt och smidigt. Hade inte tvekat på att göra nya affärer med Vonbahr
 
Senast ändrad:

Erito

Omega
upload_2018-5-10_1-24-11.jpeg
100% good guy, för några år sen fjorde ett klockbyte f2f över en kopp kaffe! Trevlig klockvän :) ser fram emot fler affärer :)

@vonbahr Sumon har fått lite facelift ✌
 

Bilagor

  • upload_2018-5-10_1-25-10.jpeg
    upload_2018-5-10_1-25-10.jpeg
    109.9 KB · Visningar: 2

marw

Panerai
2-Faktor
Jag är själv lite tveksam till denna tråd då jag inte tycker att inläggen säger så mycket. Saker och ting ställs dock verkligen på sin spets när affären strular och då ställs det krav på bägge parter att hitta en fair lösning. Jag och @vonbahr gjorde en bytes/säljes affär som strulade då en av klockorna visade sig vara i annat skick än beskrivet/förväntat, dock utan säljarens kännedom. Vi hittade dock en rimlig lösning som bägge parter var nöjda med. Så när det inte går som förväntat är vonbahr en schysst person att ha att göra med och det är det som verkligen räknas i min bok.
 
Topp