• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Vostok

Audemars
För nedrans ont i nacken och huvudet och värktabletterna hjälper inte så det fick bli en hemmadag med en tur till gymmet, var länge sedan jag var här, kanske därför jag har ont...
20230609_120643.jpg
Huu! Krya på dig kompis!!
 

Hunter

Cartier
Blev en Vostok Amphibian 110647.
Har sneglat på klockan ett tag men slog slutligen till med ett köp.
Lite ovan med med funktionen på kronan men det löste sig.
Armbandet är väldigt rappligt, byts ut mot ett svart Crafter Blue.
Behåller original bezeln, det är väl klockans halva karaktär, tror det svarta gummit matchar urtavlan och klockans karaktär.
Några tankar ang mina funderingar?
20230609_155355.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Blev en Vostok Amphibian 110647.
Har sneglat på klockan ett tag men slog slutligen till med ett köp.
Lite ovan med med funktionen på kronan men det löste sig.
Armbandet är väldigt rappligt, byts ut mot ett svart Crafter Blue.
Behåller original bezeln, det är väl klockans halva karaktär, tror det svarta gummit matchar urtavlan och klockans karaktär.
Några tankar ang mina funderingar?
20230609_155355.jpg

Välkommen! Ah, en sniper är aldrig fel!

Kronan vänjer man sig snabbt vid, orginallänken brukar väldigt många byta ut även om jag kör något sådant på en klocka, likadant med orginalläder. Svart gummi blir säkert kanon, lägg gärna upp en bild på det du tänkt och att behålla orginalbezeln på är inte fel heller även om det finns en hel del och göra om man vill modda!
 

Beo

Patek
2-Faktor
Blev en Vostok Amphibian 110647.
Har sneglat på klockan ett tag men slog slutligen till med ett köp.
Lite ovan med med funktionen på kronan men det löste sig.
Armbandet är väldigt rappligt, byts ut mot ett svart Crafter Blue.
Behåller original bezeln, det är väl klockans halva karaktär, tror det svarta gummit matchar urtavlan och klockans karaktär.
Några tankar ang mina funderingar?
20230609_155355.jpg
Välkommen och ett trevligt val där!👍
Jag kör denna som min fredagsklocka så här i examens dagar!😄
image.jpg
 

Hunter

Cartier
Välkommen! Ah, en sniper är aldrig fel!

Kronan vänjer man sig snabbt vid, orginallänken brukar väldigt många byta ut även om jag kör något sådant på en klocka, likadant med orginalläder. Svart gummi blir säkert kanon, lägg gärna upp en bild på det du tänkt och att behålla orginalbezeln på är inte fel heller även om det finns en hel del och göra om man vill modda!
Tack,
har sett att det är många som moddat sina Vostoks. tyvärr så har jag inte den kompetensen.
Men lägger upp en bild när jag bytt länken till gummi!
 

Vostok

Audemars
Det är en Eberlstock gunrunner vapen rygga!super bra faktist för den har eget vapenfack och gott om utrymme och fickor men är endå smidig!👌😄
Ja en sån står på önskelistan nu så håller tummarna för att tomten har en sådan i säcken åt mig.. 😍
Fast jag hörde en gång att jultomten kommer och hämtar en kallsmed om året till helvetet på julafton.. :oops: Så lite blandade känslor, förhoppningsvis blir det inte jag i år! 😂
 

Beo

Patek
2-Faktor
Ja en sån står på önskelistan nu så håller tummarna för att tomten har en sådan i säcken åt mig.. 😍
Fast jag hörde en gång att jultomten kommer och hämtar en kallsmed om året till helvetet på julafton.. :oops: Så lite blandade känslor, förhoppningsvis blir det inte jag i år! 😂
Näää!inte du och du har ju varit snäll så en sån kommer säkert!😅
 
Topp