Vostok
Guld
Tack så mycket!!Ja precis!hoppas du får en go semester nu kompis!![]()
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket!!Ja precis!hoppas du får en go semester nu kompis!![]()
![]()
Tack!ja den är en lite gral faktiskt!Wow!! Läcker!!!Stort grattis till den!!!
![]()
Ja dom där är jäkligt läckra alltså!!!Tack!ja den är en lite gral faktiskt!![]()
![]()
Alla fel men ändå rätt här i stugan ikväll - kort burk och klockan är OT; men i hyllning till mr storklockslugn himself @hepanter har jag spänt på mig det största jag äger i klockväg just idag.![]()
Fredag. Pripps O'clock.
Vostok. Karaoke.
![]()
Finns någon som lyssnar?
@hepanter har väl troligen somnat. Han ska upp och mjölka tidigt, allt är förlåtet.
Men @Pippis pappa torde väl vara vaken med en långburk i handen. Den här låten är till dig. Och många fler...
Åhå en flinga eller har jag fel?![]()
Fredag. Pripps O'clock.
Vostok. Karaoke.
![]()
Finns någon som lyssnar?
@hepanter har väl troligen somnat. Han ska upp och mjölka tidigt, allt är förlåtet.
Men @Pippis pappa torde väl vara vaken med en långburk i handen. Den här låten är till dig. Och många fler...
Oj.Sorry vänner missade kvällen igår o prasslar med denna![]()
![]()
Jag vet finns några fler men inte i rotation"3 klockor"![]()
Hitta bilder på någon prototyp:
"PROTOTYPE AMPHIBIA DIVER. Never went into production. Has a hole in the top of the case for a bezel clicker, only one tooth on the case back, pivoting lugs and a special connector to install the bracelet."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo. Lite så man undrar om det är Vostok eller någon hemmapulare? Skål förresten!Grym! Himla kul med de dära prototyperna! Rätt lik den som @Utvisaren har!
![]()
Även lite samma som den här i plast som jag har.
![]()
Jo. Lite så man undrar om det är Vostok eller någon hemmapulare? Skål förresten!
![]()
![]()
Gåva från där borta. Annars vanlig ubåts-komandirskie, SSSR (så sent 80-tal, tidigt 90-tal antar jag?) Original ZIM armband också, allt stämplat som sovjetgjort. Nåja, trevligt ur.