• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Ett bud på kåken får ju firas i allafall.
Nä, inte den kåken och inte ett paket cigg.
20221113_195119.jpg
 
pågar, en fråga. Boetten till höger, är den verkligen något som Vostok haft?

Den vänstra är ju en standard 50-talsboett som finns på otaliga märken men den högre med bredare bandhorn? Är det något hokus pokus?

Kass bild pga förstoring från en monstersamlare... Nej, jag skall inte köpa av @Rikala men annars bra gissat. ;)

1668756229981.png
 
Frankenstein swing lug hemkommen... Inte mycket rätt men blir kul att återställa :)
Gillade dock den gamla Komandirskie urtavlan så det kanske blir två klockor det här i slutänden :D

1668714950591.jpeg

1668714975551.jpeg
Hepp. Exportlock jag inte sett innan. Kul att man använder ordet hermetisk. Precis som med konservburkar men jag tror nog tillslutningen är lite annrolunda här ;)

Finn tavla och ninjavisare med. mums.
 
pågar, en fråga. Boetten till höger, är den verkligen något som Vostok haft?

Den vänstra är ju en standard 50-talsboett som finns på otaliga märken men den högre med bredare bandhorn? Är det något hokus pokus?

Kass bild pga förstoring från en monstersamlare... Nej, jag skall inte köpa av @Rikala men annars bra gissat. ;)

1668756229981.png
 
pågar, en fråga. Boetten till höger, är den verkligen något som Vostok haft?

Den vänstra är ju en standard 50-talsboett som finns på otaliga märken men den högre med bredare bandhorn? Är det något hokus pokus?

Kass bild pga förstoring från en monstersamlare... Nej, jag skall inte köpa av @Rikala men annars bra gissat. ;)

1668756229981.png
Ja jag har absolut för mig att jag sett den boetten tidigare i vostok utbudet men farbror @Vostok kan nog svara säkrare!👍😄
 
pågar, en fråga. Boetten till höger, är den verkligen något som Vostok haft?

Den vänstra är ju en standard 50-talsboett som finns på otaliga märken men den högre med bredare bandhorn? Är det något hokus pokus?

Kass bild pga förstoring från en monstersamlare... Nej, jag skall inte köpa av @Rikala men annars bra gissat. ;)

1668756229981.png

Cool! Tror fasen inte jag har någon sådan boett än!!!
 
Tillbaka
Topp