Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!blir kul att se när du är färdig!Frankenstein swing lug hemkommen... Inte mycket rätt men blir kul att återställa
Gillade dock den gamla Komandirskie urtavlan så det kanske blir två klockor det här i slutänden
![]()
![]()
Hepp. Exportlock jag inte sett innan. Kul att man använder ordet hermetisk. Precis som med konservburkar men jag tror nog tillslutningen är lite annrolunda härFrankenstein swing lug hemkommen... Inte mycket rätt men blir kul att återställa
Gillade dock den gamla Komandirskie urtavlan så det kanske blir två klockor det här i slutänden
![]()
![]()
pågar, en fråga. Boetten till höger, är den verkligen något som Vostok haft?
Den vänstra är ju en standard 50-talsboett som finns på otaliga märken men den högre med bredare bandhorn? Är det något hokus pokus?
Kass bild pga förstoring från en monstersamlare... Nej, jag skall inte köpa av @Rikala men annars bra gissat.
![]()
Ja jag har absolut för mig att jag sett den boetten tidigare i vostok utbudet men farbror @Vostok kan nog svara säkrare!pågar, en fråga. Boetten till höger, är den verkligen något som Vostok haft?
Den vänstra är ju en standard 50-talsboett som finns på otaliga märken men den högre med bredare bandhorn? Är det något hokus pokus?
Kass bild pga förstoring från en monstersamlare... Nej, jag skall inte köpa av @Rikala men annars bra gissat.
![]()
Jaha!!!redan sprutat!Vostok | Watches of the USSR
Explore Soviet Watches: Vostok, Boctok, Восток, Wostok, Amphibia, Amphibian, Precision, Watch, Часы, USSR, СССРmroatman.wixsite.com
Första modellerna av Amphibian hade dessutom ATM istället för meter på baklocket, så det är ett tidigt vrakHepp. Exportlock jag inte sett innan. Kul att man använder ordet hermetisk. Precis som med konservburkar men jag tror nog tillslutningen är lite annrolunda här
Finn tavla och ninjavisare med. mums.
Ah. Googla alltså? Det är onekligen i den mer avancerade skolan. Det märks att han har varit med förr. Jag bugar mig för mästaren.Vostok | Watches of the USSR
Explore Soviet Watches: Vostok, Boctok, Восток, Wostok, Amphibia, Amphibian, Precision, Watch, Часы, USSR, СССРmroatman.wixsite.com
När man söker "Lemania" men får resultat mer liknande "ur och tuttar".![]()
![]()
![]()
pågar, en fråga. Boetten till höger, är den verkligen något som Vostok haft?
![]()
Jaha men då kanske jag köper den då...Cool! Tror fasen inte jag har någon sådan boett än!!!
Idag äntligen ute igen![
Till och med 4 minus i Skåne i morse. Man får ta sig en värmande på det.God morgon. Vaknar till vinterväder idag.
![]()
Same to you mitt i hobby verksamhet!Godmorgon vostokister.
![]()
Åh fanken!! Och här uppe sitter vi och njuter i solen och pimplar pina coladaGrävde lite i lådan i lådan idag. Kung Bore har uppenbarligen kört vilse. Det här är snöfria delen av landet.
![]()
Pina colada? Vad hände med Vargtass?Åh fanken!! Och här uppe sitter vi och njuter i solen och pimplar pina colada
![]()