• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
AKTA DIG!!!
Fly och far, annars är du strax fast i den überklistriga och läskiga rysskvicksanden!!!
Ang. adaptrarna köpte jag mina på Meshok. Det är knepigt med att bara kommunicera på ryska, att måste fixa Western Union- och Paysend-konton, men när man kommit över den tröskeln köper du grejor för 10-50% av "svenska/andra länders" priser.
Återkommer åsså med bilder på min.
MEN sökverktyget på KS är bra, bara att söka på "Neptune/Neptun" så hittar du massor av bilder och lösningar!
Haha ja jag har förstått att Vostokträsket suger fast sina offer ganska lätt. Är sedan tidigare hooked på cyklar och Land Cruisers så jag inser att detta nog bara var ett nytt beroende som väntade på att manifestera sig - tack och lov är ju ryssarna förhållandevis överkomliga prismässigt, annars hade det blivit svettigt.

Tack så mycket för tips! Ska kolla upp det och hoppas lyckas samla ihop tålamod nog att ta itu med googletranslate-korrespondens, låter ju som en riktigt fin kran!
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Idag kom det lite rysk kärlek med posten.
Gillar klockan mer än jag väntat mig och armbandet något mindre - de ljög verkligen inte i recensionerna på den punkten 😅

Möjligen får det bli transplantation till ett 650 case i framtiden om inte endlink-adaptrarna dyker upp i lagren snart.

9422063E-82FC-492D-AF36-479D4C4C6997.jpeg
 

Vostok

Audemars

MAz_666

Rolex
Spännande Spetsnaz urtavla! Tror aldrig jag sett den förr men jag har ju lite gudfiskminne så vem vet ;)

1667149062089.png


Grym!
Den där med min KGB, och sedan kanske en GRU-variant - så har man en tvivelaktig, men ändå rätt cool trippel.
:eek: 💪:cool:
 

Beo

Patek
Ingen som är sugen på en DNEPR Vostok?

1667637308187.png


Riktigt nice och bra pris!jag gillar den tavlan men är mer förtjust i om den suttit i en 420 eller annan amphibian.😍
 

Delgada

Patek
God morgon medmänniskor.
Efter att få fått mina matvanor sågade längs fotknölarna i digitaltråden gör vi ett försök att testa mina gastronomiska preferenser i Vostok tråden.
Vi provar dagens första rätt.
Mörkrostat kaffe med mjölk, kaffet ekologiskt och fair trade , mörk 70 procent choklad, ekologisk och fair trade.
20221105_095028.jpg
20221105_095025.jpg

Avnjuts i sällskap med en Vostok Amphibia lätt moddad 090486 på bund.
 

Vostok

Audemars
God morgon medmänniskor.
Efter att få fått mina matvanor sågade längs fotknölarna i digitaltråden gör vi ett försök att testa mina gastronomiska preferenser i Vostok tråden.
Vi provar dagens första rätt.
Mörkrostat kaffe med mjölk, kaffet ekologiskt och fair trade , mörk 70 procent choklad, ekologisk och fair trade.
20221105_095028.jpg
20221105_095025.jpg

Avnjuts i sällskap med en Vostok Amphibia lätt moddad 090486 på bund.
Absolut inget fel på dina matvanor! Min sambo brukar säga att jag äter saker som inte ens en grävling skulle stoppa i sig 😂 Så inga sågningar från mitt håll!! 😂
 

Delgada

Patek
😍
Vad är det för urverk i dotterns Amphibia?


Enligt meranom ska det heta 2409A.
Screenshot_20221105-150845_Chrome.jpg
 

Vostok

Audemars
Enligt meranom ska det heta 2409A.
Screenshot_20221105-150845_Chrome.jpg
Aha! Ja dom där har jag dålig koll på faktiskt!
100m med, hur ser bakboetten ut på dom där? (nyfiken i en strut) 😂

Edit: Hittade bild nu, Spännande med saker man aldrig sett förr :)
1667658100062.png
 
Senast ändrad:
Topp