Delgada
Pandion
Nu blev jag inspirerad att byta till Amphibia tunna.Idag kör vi bronz varianten på tunnan!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blev jag inspirerad att byta till Amphibia tunna.Idag kör vi bronz varianten på tunnan!![]()
![]()
![]()
Bytt till Vostok och champagne så nu kör vi!
Härlig samling du fått ihop i ett nafs.
Riktigt cool! Speciell bezel!Nytt in. Ovanlig Vostok boett!
![]()
![]()
![]()
Ha en trevlig fredagskväll!
Riktigt cool! Speciell bezel!
Härligt! Jag kommer!
Har inte hunnit byta till Vostok än så det fick bli Spinnaker. Skål bröder!!
![]()
Släpper för tillfället tids- och klocktemat då jag blev orimligt sugen på japansk ska! Det är ju sånt underbart drag.
Erente freda snaat?
Citizen Homer undrar.
![]()
Litta rock på det:
Japan gör liksom allt så mycket bättre baraHärligt! Jag kommer!
Har inte hunnit byta till Vostok än så det fick bli Spinnaker. Skål bröder!!
![]()
Släpper för tillfället tids- och klocktemat då jag blev orimligt sugen på japansk ska! Det är ju sånt underbart drag.
Ja de skulle man sett med!
Grattis!den modellen är riktigt fin.Godmorgon. Nu har jag i alla fall fått på mig en Vostok.
Detta är nr 1 som jag köpte hösten 2019 efter att ha bedrivit fast spaning på KS och beundrat de stora grabbarna, @Rikala , @Beo , @Samlarn med flera, med sina fina Vostoks.
Jag valde länge och väl mellan olika boetter och tavlor och fastnade för denna och bestämde redan när jag köpte den att den skulle ha en slät bezel.
Ha en fin lördag vänner.
![]()
Den är riktigt fin den där! Känns otroligt kompatibel med en tur ut på sjön en dag som denna dessutomVi tar en lördagskaraoke också. Vostok på armen. Åter på temat tid och dessutom ska. Dvs 3 rätt av 3!
![]()
Också väldigt fin, cool bezel också! Gillar att Vostok har sån stor bredd. Fastande först pga scuba dude och lite charmiga dykare men det finns så mycket mer och upptäcker mer och mer varje dag känns det som!Kör på samma boett ikväll med fast kompressor mod!![]()
![]()