Vad är detta för referens?![]()
Då får man posta i den här tråden också antar jag, nu när man blivit ägare av sin första Vostok
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta för referens?![]()
Då får man posta i den här tråden också antar jag, nu när man blivit ägare av sin första Vostok
![]()
710972Vad är detta för referens?
Det där såg inte tråkigt ut…Söndagsöl. Skål pojkar!
![]()
En av få fördelar med att vara mellan jobb. Lördag hela veckan.Det där såg inte tråkigt ut…
Du ser ut att klara dig fint iaf! Söndagkvällar och måndagsmorgnar kan det hända att jag önskar jag var mellan jobb jag med…En av få fördelar med att vara mellan jobb. Lördag hela veckan.![]()
Tja, jag taggar snart 2,5 år utan så gräset är inte alltid så grönt som det verkar. Spelar liksom ingen roll att man har både utbildningar, fortbildningar, erfarenhet osv för plötsligt är det inte bra att ha. Då är man plötsligt överkvalificerad. Tänk om man resonerade så när man anställde en läkare. Du var lite för bra på hjärtkirurgi så vi tog nån annan som aldrig har gjort någon kranskärlsoperation men som vi tror på. Ja ja, det är vad det är. Ska lägga in nån klocka snart så vi håller oss inom ramarna här.Du ser ut att klara dig fint iaf! Söndagkvällar och måndagsmorgnar kan det hända att jag önskar jag var mellan jobb jag med…
Ja det är ett märkligt resonemang, vi borde ju snarare se till att ta vara på den kompetensen, det är ju för allas bästa. Hoppas det löser sig snart för dig!Tja, jag taggar snart 2,5 år utan så gräset är inte alltid så grönt som det verkar. Spelar liksom ingen roll att man har både utbildningar, fortbildningar, erfarenhet osv för plötsligt är det inte bra att ha. Då är man plötsligt överkvalificerad. Tänk om man resonerade så när man anställde en läkare. Du var lite för bra på hjärtkirurgi så vi tog nån annan som aldrig har gjort någon kranskärlsoperation men som vi tror på. Ja ja, det är vad det är. Ska lägga in nån klocka snart så vi håller oss inom ramarna här.