• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wasabi

D

Deleted member 7325

Guest
Handlat med Wasabi åtskilliga gånger, Alltid trevlig och allting stämmer alltid överens med beskrivningen, Kommer absolut fortsätta göra affärer med denna sköna snubbe. 110% GG
 

mackan_108

Cartier
Köpte en DJ av Wasabi, Jävligt trevlig kille vi satt och prata en bra stund!
Klockan var bättre än sagt så jag blev MER än nöjd!
100% GG enligt mig!
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Vi utförde en bytesaffär, möttes halvvägs och allt var som utlovat. Supertrevlig kille, hoppas på fler affärer med Wasabi! 100% good guy :)
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpte en Omega SMP av @Wasabi
Allt i affären 100%:)
Klockan i perfekt skick, kommunikation super och packningen av klockan perfekt. Fullständigt lysande och Shaffe är 100% goodguy i min värld:happyhappy:
 

xjoeyw

Omega
Köpt klocka av Wasabi. Mycket trevlig och bra kommunikation, skulle gärna göra affärer med igen. Goodguy!
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Köpt Klocka i det billigare segmentet av herren här. Gick helt problemfritt med en trevlig dialog rakt igenom.

Träff GG aproved.
 
E

editime

Guest
Köpt en Seiko här, efter en del strul på postombudet, som jag fick lösa själv kom klockan till sist, förväntat skick! GG
 
Senast redigerad av en moderator:

Rymdhamstern

Panerai
Köpte en Tag Heuer Aquaracer GMT av Wasabi. Toknöjd med allt. Klockan i perfekt skick, bra och trevlig kommunikation, perfekt packat, osv.
Dessutom har vi tydligen samma handledsstorlek då klockan passade perfekt :)
100% GG i min bok!!
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Seiko här, efter en del strul på postombudet, som jag fick lösa själv kom klockan till sist, förväntat skick! GG
Jag var och firade min systers läkarexamen när vi hördes vid, det var därför jag inte kunde åka till mitt postombud just då (dock ringde jag butiken, fick inget svar), som tur var så var klockan redan framme hos ditt ombud. PostNord hade (av någon oklar anledning) ändrat på kolli-ID så paketet gick inte att spåra med numret jag fick. Dock väldigt skönt att klockan kom fram till sin nya ägare :D:) hoppas att du blir nöjd med klockan :angel:
 

Supreme

Omega
Sålt en klocka till @Wasabi.
Perfekt affär, direkt betalning, och även en extremt trevlig person. Ställde raka frågor som erhöll raka svar precis som det ska vara vid distansköp!

Gör gärna fler affärer med denna man. 110% GG i min bok!
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Mötte upp @Wasabi för en grymt trevlig F2F. Klockan jag köpte var exakt som beskriven och affären var 100% strulfri.
Definitivt GG.
 
Topp