Kan köpa Pepsin men det är ju också 5 år senNä op sög med dubbelindex. Tycker att dom släppt mycket kul senaste fyra-fem åren framförallt i Daytona linjen med tiger eye och meteorit även gmt destro, pepsi och i day-date samt ym linjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan köpa Pepsin men det är ju också 5 år senNä op sög med dubbelindex. Tycker att dom släppt mycket kul senaste fyra-fem åren framförallt i Daytona linjen med tiger eye och meteorit även gmt destro, pepsi och i day-date samt ym linjen
Rolex Milgauss borde vara en lågoddsare. Det har pratats om det i flera år, nu borde det väl vara på plats kan tyckas. Andra märken har jag dålig koll på. Vad tror du?Vilka modeller tror ni utgår från de olika märkerna?
Den utgår nu och ersätts med samma boett som nya airking. Scrolla upp lite bara.Rolex Milgauss borde vara en lågoddsare. Det har pratats om det i flera år, nu borde det väl vara på plats kan tyckas. Andra märken har jag dålig koll på. Vad tror du?
Ja dubbelindex var jäkla märkligt gjort.Nä op sög med dubbelindex. Tycker att dom släppt mycket kul senaste fyra-fem åren framförallt i Daytona linjen med tiger eye och meteorit även gmt destro, pepsi och i day-date samt ym linjen
Nej det är väl dåliga odds på att de dammar av 3 6 9-tavlan till subben, vilket är lite synd då jag tycker att den blev bra i modern tappning.Milgauss med kronskydd känns rimligt med tanke på vad de gjorde med Air-King! Sprite likaså. En TT Sub i Rosé vore faktiskt riktigt kul! Sub med 3-6-9 tavla tror jag inte på…
Det vore något! Även om jag har svårt att se hur man skulle kunna göra något snyggare än nuvarande gröna...Personligen tror jag vi får se en ny Rolex Milgauss!
Rolex Milgauss borde vara en lågoddsare. Det har pratats om det i flera år, nu borde det väl vara på plats kan tyckas. Andra märken har jag dålig koll på. Vad tror du?
Mjoo, jag såg bilden. Lite förvånad över att dom skulle lansera en z-blue direkt. Tänkte i min fantasi att dom skulle släppa vit och en svart.Den utgår nu och ersätts med samma boett som nya airking. Scrolla upp lite bara.
Kanske gör dom det också men tvivlar på det.Mjoo, jag såg bilden. Lite förvånad över att dom skulle lansera en z-blue direkt. Tänkte i min fantasi att dom skulle släppa vit och en svart.
Så de är mycket möjligt att hulken kommer i guld ?
Läs vad jag skriver istället.Så de är mycket möjligt att hulken kommer i guld ?
Vågat.Läs vad jag skriver istället.
”Mycket möjligt” är fel. Den kommer i guld.
Tänkte inte så mycket på hur väl Milgaussen (eller Airking) funkar estetiskt. Mer att det ju aldrig varit nån hemlighet att de båda sålt tämligen risigt. Det var ju modeller man kunde knalla in hos AD och plocka ut på dagen ganska långt in i hype-bubblan när allt de annars hade i montrarna var dam DJs i tvåton och Cellinis. Så jag tänkte rent krasst att det var ställen det fanns chans att öka det kommersiella i modellerna och stå bättre rustade den dagen då folk inte per automatik köper allt de kan komma över som är Rolex-brandat.Tror Rolex vet precis vad de gör med Milgaussen. De har en design som är unik och som man känner igen på långt avstånd till skillnad från mkt annat som är generiskt. Dessutom är det inte deras grej att hoppa på trender så att slänga på en keramisk bezel för att tillfredsställa pöbeln är något vi förhoppningsvis inte får se.
Absolut.Vågat.
Återstår att se då
Köper en direkt! Nej, Köper alla direkt!PRX i 35mm ?
Jag har hört allt från att IWC inte ville fortsätta betala för licensen till att Richemont inte ville att Ingeniuer skulle konkurrera med VC Overseas designmässigt (som för övrigt inte designades av Genta som de flesta säkert vet).Har för mig att deras licens för Genta design löpte ut för flera år sedan.
Ryktats ihärdigt om denna.PRX i 35mm ?
Du menar 38mm? 35mm finns ju redan.PRX i 35mm ?
35mm som automat med våffeltavlaDu menar 38mm? 35mm finns ju redan.
Ah, jag fattar.35mm som automat med våffeltavla
Enligt AD kommer 35mm med automatiskt verk i slutet av sommaren.Ryktats ihärdigt om denna.
Vore kul om det stämmer
Vet inte om automaten upplevs annorlunda från kvartsen i 35mm, inte testat. Har själv en 35a kvarts som jag tycker fungerar men hade gärna fått vara 1-3mm större. 40 ser grotesk ut på, typ som en 41a royal oakAh, jag fattar.
Jag hade gärna sett 37-38mm.
35 är i underkant för mig, 40 åt helvete för stor.
Men kommer en 35mm med våffeltavla tänker jag testa. Urverket spelar ingen roll för mig, men kanske är automaten lite mer substantiell på handleden?