Nä men kronan är vid 18 markeringen på vridringen med svart och grönt åt ”rätt” håll så det luktar vänsterGår inte att avgöra fullt ut om det är en LH eller RH klocka. De kanske bara jävlas med att visa den till höger i bild![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä men kronan är vid 18 markeringen på vridringen med svart och grönt åt ”rätt” håll så det luktar vänsterGår inte att avgöra fullt ut om det är en LH eller RH klocka. De kanske bara jävlas med att visa den till höger i bild![]()
Snyggt spottat! Så observant var inte jag.Nä men kronan är vid 18 markeringen på vridringen med svart och grönt åt ”rätt” håll så det luktar vänster
Även 36 i svart, blå och celebration. Verkar ersättas av fem nya färger. IntressantEn del intressant info här: https://www.reddit.com/r/rolex/s/f2VclEo1hw
Op41 verkar vara discontinued.
Gillar länken och boetten. Dock svårt för de modifierade siffrorna och den ljusa tavlan. Dock kan den ju bli riktigt bra i andra färger.Tycker verkligen det ser ut som de modernifierat OQ bra. Caset ser bättre slimmat ut och länken ser ju otrolig ut.
Jag och @k0ltrasten diskuterade även (och jag tror att han har rätt i) att guldlänken man ser i videos är en guldversion av L-D.
Bitarna är förvisso väldigt rundade ala president - Men det är många bitar i bredd när 3d renderingen rullar framåt. Så det borde vara så.
Tavlorna är piss, precis som namnet. Dom har jag ingenting över för.Gillar länken och boetten. Dock svårt för de modifierade siffrorna och den ljusa tavlan. Dock kan den ju bli riktigt bra i en andra färger.
"Allan Edwall: Rolex ambassador" , det hade varit en helt unik vändning.Mer och mer tecken på en Land Dweller...... blir intressant att se hur Rolex personifierar Land Dweller. Själv tänker jag på mer på Allan Edwall.
"Fri som en fågel" osv.
![]()
Tavlan är lite off för min smak, men...halva internet kommer att avsky den, samma halva kommer sedan att vara sura för att de inte får tilldelning. Så det kommer säkert gå fin-fint för den.
Kan det inte vara en modern Rolex take på en BoR-länk till 1908?Tycker verkligen det ser ut som de modernifierat OQ bra. Caset ser bättre slimmat ut och länken ser ju otrolig ut.
Jag och @k0ltrasten diskuterade även (och jag tror att han har rätt i) att guldlänken man ser i videos är en guldversion av L-D.
Bitarna är förvisso väldigt rundade ala president - Men det är många bitar i bredd när 3d renderingen rullar framåt. Så det borde vara så.
Försöker avgöra storlek. Gissar att den tyvärr är stor. Federer bör ha rätt kralliga handleder.Federer med Land-Dweller. Ser rätt nice ut!
![]()
![]()
Försöker avgöra storlek. Gissar att den tyvärr är stor. Federer bör ha rätt kralliga handleder.
Nej, tyvärr.40-41? Tror inte mindre än 40
Antagligen därför dom tagit bort op41 för det är så nära i storleken. Synd.. Hoppas det kommer en "damstorlek" i 36
Tror den här kan bli riktigt bra om den kommer i andra tavelkonfigurationer (och hålls långt söder om 40, kommer bäras stort).
Ja logiken för det är stor. Lite snillen spekulerar men….Dette er Rolex sin 1. aprilspøk...
Tittade på denna igår och kan varmt rekommendera den till alla som vill nörda ner sig lite, mycket intressant!
Ja jag är också lite inne på det, kanske med ett finger i luften för att känna vart vindarna blåserDette er Rolex sin 1. aprilspøk...
Tror och hoppas det också. Föredrar det före sunburst. Blir spännande att se imorgonRen spekulation från min sida, då Rolex slutar med samtliga OP36 modeller med sunburst, (silver, blå och svart) och släpper nya modeller, kanske de kör lack-tavlor för samtliga OPs så de skiljer sig från DJ.
Med tanke på att både OP och DJ med sunburst är bland de mest populära så känns det ju som ett bra men tyvärr önsketänkande.Ren spekulation från min sida, då Rolex slutar med samtliga OP36 modeller med sunburst, (silver, blå och svart) och släpper nya modeller, kanske de kör lack-tavlor för samtliga OPs så de skiljer sig från DJ.
Föredrar personligen sunburst faktiskt. Tänkte mer att de vill särskilja tavel-färgerna mellan DJ och OP, konstigt annars att de just slutar med samtliga sumburst-tavlorMed tanke på att både OP och DJ med sunburst är bland de mest populära så känns det ju som ett bra men tyvärr önsketänkande.