Såg just. Också bonkers…. Bra ersättare till tigern.
Tiger bättre i mitt tycke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg just. Också bonkers…. Bra ersättare till tigern.
Gillar väl iofs att tigern är YG… Men ändå.Tiger bättre i mitt tycke.
Gillar väl iofs att tigern är YG… Men ändå.
Vad fan, finns den i vit med? Helt glömt bort.Gillar både WG och YG tiger bättre än denna.
Vad fan, finns den i vit med? Helt glömt bort.
Mark Cho från The Armoury postade detta på hans Instagram. https://www.instagram.com/markchodotcomVart hittade du detta? Google känner inte till refen
Sjukt häftig. Undrar pris på en sådan? Ingen som har en riktig bild?Yes kom först i vitguld.
Du hade rätt på tavla Obsidian.
![]()
Hade gissat blint på typ iallafall 3 kaniner? Kanske mer? @SWCSjukt häftig. Undrar pris på en sådan? Ingen som har en riktig bild?
Sjukt häftig. Undrar pris på en sådan? Ingen som har en riktig bild?
Hade gissat blint på typ iallafall 3 kaniner? Kanske mer? @SWC
Rädd för att den kommer kännas väldigt knubbig irl.130tkr känns lite tilltaget för 35:an. Men när det dyker upp en blå tavla på den där så kan det bli svårt att hålla impulserna i styr.
![]()
9.4mm hög, det känns ok, sedan hoppas jag den integrerade länken ”stretchar” ut den något visuellt.Rätt för att den kommer kännas väldigt knubbig irl.
Ser ut som ett damur i proportionerna. Alla detaljer är lite för stora mao.9.4mm hög, det känns ok, sedan hoppas jag den integrerade länken ”stretchar” ut den något visuellt.
Den som lever få se, upplevde storebrodern just något för stor, den gick an men önskade den ett par mm mindre. Är nu denna för liten har jag sparat in pengar till något annat ovettigt.Ser ut som ett damur i proportionerna. Alla detaljer är lite för stora mao.
Gillar den större men tror denna blir grym på.Den som lever få se, upplevde storebrodern just något för stor, den gick an men önskade den ett par mm mindre. Är nu denna för liten har jag sparat in pengar till något annat ovettigt.
Släng upp svaret här. Den där var ju så sjukt snygg. Får ju sälja ett par klockor och ena njurenTror över 3. Inväntar svar från AD.
Släng upp svaret här. Den där var ju så sjukt snygg. Får ju sälja ett par klockor och ena njuren![]()
Jupp. 6,9, datum blir ingen vidare symmetriJa den är stökig. Bikakemönstret, cyklopen, 6/9. Välj max två av motiven. Men är det inte bra konstigt att kombinera cyclop/datum med klassiska 3/6/9 och tappa 3an? Skulle helst vilja sett den med ett av motiven i taget. Sen att jag generellt har svårt för mönstrade tavlor bidrar väl också hehe.
Ser ut att få lite konstiga proportioner. Jag föredrar små klockor men inte feta klockorRätt för att den kommer kännas väldigt knubbig irl.
6,9 + datum är ju inget nytt iallafall finns på daydates. Aldrig uppskattat dom heller.Jupp. 6,9, datum blir ingen vidare symmetri
Väldigt bra klocka! En stor anledning till att microjustering dröjt är att de har behövt jobba runt tonvis med patent. Grymt fint storlek och vacker tavla.Årets mest revolutionerande släpp måste ju helt klart vara Grand Seikos nya länk med mikrojustering i låset!
![]()
![]()
Introducing: Grand Seiko Achieves World-Record Mechanical Accuracy In The SLGB001 And SLGB003 – Plus Micro-Adjust Is Now Here
With accuracy not measured in days, weeks, or months, the brand has achieved a spring-drive movement measured at ±20 seconds per year – the best for any watch powered by a mainspring.www.hodinkee.com
Lite pinsamt att det dröjt så länge!Årets mest revolutionerande släpp måste ju helt klart vara Grand Seikos nya länk med mikrojustering i låset!
![]()
![]()
Introducing: Grand Seiko Achieves World-Record Mechanical Accuracy In The SLGB001 And SLGB003 – Plus Micro-Adjust Is Now Here
With accuracy not measured in days, weeks, or months, the brand has achieved a spring-drive movement measured at ±20 seconds per year – the best for any watch powered by a mainspring.www.hodinkee.com
Tyckte också 40mm va för stor.Den som lever få se, upplevde storebrodern just något för stor, den gick an men önskade den ett par mm mindre. Är nu denna för liten har jag sparat in pengar till något annat ovettigt.
Vad är det för något?Favorit hittills
![]()
![]()
![]()
Giraff!Osäker på material på tavla.
![]()
Vad hände med den försiktiga trenden att gå mot mindre klockor igen? Black Bay i större version och så denna?![]()
Ser ju verkligen alldeles för stor ut här...