DeejaySthlm
Basic
Ingen som klämde på nya SOH 42 och som tog lite bilder vid Bratte montern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som klämde på nya SOH 42 och som tog lite bilder vid Bratte montern?
Stort tack! Hur kändes den?
PS. Snor din bild och postar i Bratte tråden. Ds
Vet inte riktigt vad jag tyckte om nya designen. Fick iaf känslan av att den inte var en i mängden designmässigt i segmentet. Kändes bäst med meschlänken på. Dock så var det nya gummibandet fantastiskt mjuk och skönt även om designen på det kändes lite "enklare".Stort tack! Hur kändes den?
Underbar, fantastisk klocka. Vad mäter den på höjden?Det är en 1815 AB / Auf i 39mm vitguld, listpris är 246,050kr
Bytte band på den på lördagen sen.
Farsan provade...Ingen som klämde på nya SOH 42 och som tog lite bilder vid Bratte montern?
Tack! Härliga skiftningar i tavlan.
Farsan provade...
Det är en 1815 AB / Auf i 39mm vitguld, listpris är 246,050kr
Bytte band på den på lördagen sen.
Nu är röda mattan-bilderna och mingelbilderna uppe på nymans hemsida http://www.nymansur.com/events/107/roda-mattan-bilder-fran-watchout-event-2017
http://www.nymansur.com/events/108/mingelbilder-fran-watchout-event-2017
Hehe, kul och tragiskt. Inte jättekul för de som behöver vänta nästan ett helt år till.Båda var prototyper. Pga skumpa minns jag inte vilka nummer, men rätt oväsentligt då dom knappast kommer ut på marknaden.
500 bitar Mil-Spec är för övrigt en produktionscykel på ungefär ett år innan alla är färdiga och ute.
Hehe, kul och tragiskt. Inte jättekul för de som behöver vänta nästan ett helt år till.
Perfekt, då kan jag sälja den när GS lanserar en vettig dykarklocka under Basel 2018.Charmen med en liten tillverkare, I guess. Väntetid verkar ju mest bara öka vill ha-faktorn hos klocknördar. Själv hoppas jag att jag inte blir sist iaf, hintades väl lite om när den kan dyka upp.
Perfekt, då kan jag sälja den när GS lanserar en vettig dykarklocka under Basel 2018.