• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchwear.se

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Marknadsföring

logga.png



Hej Klocksnackare!


Tänkte låna en kort stund av er och förklara vad det är för banner som plötsligt dykt upp här på Klocksnack.

Kort version:

Feskarn har fått storhetsvansinne och öppnat webbutik.


Längre version:

Watchwear.se är en webbutik med fokus på prisvärda klockband och kvalitetsverktyg från främst Bergeon.



Många av produkterna kommer ni känna igen från tidigare men jag har även valt att bredda sortimentet.

För referens har jag redan försett många här på Klocksnack med klockband under flera års tid.

https://klocksnack.se/threads/feskarn.10296/


För den som önskar att få smakråd ang val av klockband, är osäker på vilken bredd på band ni ska ha eller har frågor om de olika klockverktygen är det bara att skicka meddelande via kontaktformuläret på hemsidan eller via pm här på Klocksnack. Inga frågor är dumma frågor.

Betalningssätt är Klarna och Swish. För medlemsrabatt ange rabattkod "KS2022" så får ni 15 % rabatt på ett helt köp.

Hoppas att ni hittar något som ni gillar!

www.watchwear.se

Kommer även att fylla på bilder på Instagram för inspiration.

https://instagram.com/watchwear.se

Med vänlig hälsning, Feskarn
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Bra hemsidedesign. Det är väl på tiden att du öppnar butik på nätet :)
Ska köpa några band när det blir dags.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Underbart!!! (Kom mig äntligen för att beställa nu när man kan kortbetala :)) Fixa gärna stöd för AMEX.
 
Senast ändrad:

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Va skoj, kan nog bli en del shopping :D

Finns det något annat betalningsalternativ förutom Klarna?

EDIT: Kan ju läsa klart också innan jag frågar. Skitbra att du har alternativ till Klarna.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Gött, ska in och kika direkt! Supernöjd med dom mockaband jag köpt av dig tidigare :)

Riktig kul att höra! :)

Det var på tiden! Snygg sida!

Eller hur! :hilarious:


Tack! Hade ju aldrig gått utan dig. ;)

Grymt! Snygg sajt och fina produkter . Hoppas det kommer gå mega-bra!

Tack! Ja jag hoppas också det. :D

Bra hemsidedesign. Det är väl på tiden att du öppnar butik på nätet :)
Ska köpa några band när det blir dags.

Ja det kändes som att det var dags nu. :)

Underbart!!! (Kom mig äntligen för att beställa nu när man kan kortbetala :)) Fixa gärna stöd för AMEX.

Ska kolla upp ang AMEX.

Va skoj, kan nog bli en del shopping :D

Finns det något annat betalningsalternativ förutom Klarna?

EDIT: Kan ju läsa klart också innan jag frågar. Skitbra att du har alternativ till Klarna.

Ja snart så ska Swish Handel vara igång men Swish Företag finns för den som inte orkar vänta. ;)

Denna bokmärks :) lycka till!
Undrar, var är läderarmbanden tillverkade?

De är tillverkade i Asien. På sikt hade det varit kul att kunna erbjuda lite mer lokalt tillverkade band eller från t.ex Italien men då blir det ju en annan prislapp. En tanke är annars att kunna erbjuda både och om intresset finns.

Vad skall man ha för mejsel för att rucka ett ETA 2824-2? Beställes vid svar!

Mycket bra fråga. I dagsläget har jag satsat på 3 olika (1.2-1.6mm) storlekar på mejslar så det är något begränsat utbud.

Det är många duktiga och kunniga i tråden nedan som säkert kan svara på vad du ska använda dig av för mejsel.

https://klocksnack.se/forums/hemslöjd-modd-och-fix.12/
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Kul! Stort lycka till! Jag får konstigt nog inte upp några priser på bergeronmejslarna?! I övrigt verkar priser framkomma på produkterna men inte på mejslarnao_O
 
Topp