Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle vilja testa ett ljusblått eller turkost gummi till en vintage 36mm i sommar.
Jag gillar verkligen dina FKM band. Har du funderat på att ta in ngt liknande detta från StrapsCo. FLK som är präglat så att det ser ut ungefär som sail cloth och med ett vanligt spänne (alltså icke-viklås).
Det skulle nog sälja rätt bra då det funkar till många olika olika stilar/modeller. Särskilt om det smalnar av lite extra, alltså t.ex. från 20mm vid bandhornen, ner till 16mm vid spännet. (Ursäkta lite suddiga bilder, de är tagna från deras video på Instagram).
![]()
![]()
Tack för svar. Blir för dyrt att chansa så jag avvaktar och låter någon chansa först.Jag vet tyvärr inte om någon testat Gummi Curved på den boetten men om det gummi på bilden även passar Omega Speedmaster, Moonswatch osv, så ska Gummi Curved också passa.
Tack för svar. Blir för dyrt att chansa så jag avvaktar och låter någon chansa först.
@Feskarn
Är det möjligt att få tag på Pilot FKM i 18 mm? Jag har en IWC Pilot's Watch 36 som längtar efter ett sådant nämligen...
Någon som vet om Gummi SMP300 passar till äldre seamaster referenser, 2220.80?
![]()
Gummi SMP300 - Mörkblå - Watchwear.se
Mjukt och följsamt klockarmband av FKM-gummi med böjda ändar som sluter tätt mot boetten. Passar Omega Seamaster Diver 300M.watchwear.se
Hittade du något månne?Ska ta och kolla på det.![]()
Hittade du något månne?
Okej, tack ändå! Ifall du hör något hugger jag ett direkt.Jag har efterfrågat både 18 och 19mm men tyvärr inga positiva besked än.
@Feskarn har du några fler bilder på beige mocka? Inspirerad av Andreas är jag ute efter ett beige, taupe eller något liknande till min Baltic.
![]()
Tack! Tänkte lägga en beställning men ser nu att 20mm är slut i lager, är det på g in?Denna ligger på hemsidan under Inspiration
![]()
Tack! Tänkte lägga en beställning men ser nu att 20mm är slut i lager, är det på g in?
Visst, bara att söka rabatt i denna tråd så finner du ”KS2026”, 15%, vilket är riktigt najs!!Har letat men hittar ingen så jag frågar. Någon aktuell rabattkod för KS:Are?
Har letat men hittar ingen så jag frågar. Någon aktuell rabattkod för KS:Are?
Detta bör fungera.
Bra med länken där!Detta bör fungera.
Edit: tvåa på bollen.
Tackar. Hur är kvallan på deras eget bandstiftsverktyg? Är inte någon som byter band flera gånger per dag (inte än i alla fall).
@Feskarn Du har inte möjlighet eller funderat på att ta in gummi som använder Oem-ändlänken på bb58? Skulle vara väldigt sugen på ett sånt till min blåa 58:a![]()
Jag håller till godo med ett av dina sailcloth så länge, föredömligt levererat idagJag ska ta och höra mig för.![]()