• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

" We all agree, Aston Villa are Magic" , tråden för oss som förstår sig på fotboll....

Härlig läsning!

Hoppas att Man U kan överraska och vinna mot Pools!

IMG_1372.png

Hur kan man tappa detta??? Helt obegriplig spelidé Villa kom ut med i andra. Fick Emery en blackout??? Eller TIA? Kommer ta 24 veckor för mig att glömma....

Senast ändrad:
Längtar tills Buendia, Mings, Kamara, Moreno och Ramsey är fit igen - dvs nästa säsong. Behöver inte mer.
Sjukt stark trupp då som inte kostat många tusen miljoners oljepengar.
;)

Bra kämpat Villa! Ni hade chansen på Champions i dag. Men tydligen hade ni alla bråkat med era fruar och spelat på Brightonseger. Blekaste jag sett. Skäms!!

Jag tjãnar kanske en 10000 del av vad ni får, men hade jag misslyckats så ofta hade jag f*n fått sparken. Hoppas någon hotar med det för er i en vecka nu.

Bra kämpat Villa! Ni hade chansen på Champions i dag. Men tydligen hade ni alla bråkat med era fruar och spelat på Brightonseger. Blekaste jag sett. Skäms!!

Jag tjãnar kanske en 10000 del av vad ni får, men hade jag misslyckats så ofta hade jag f*n fått sparken. Hoppas någon hotar med det för er i en vecka nu.

Såg inte matchen som tur var, och en seger hade man ju hoppas på, t.o.m. 1p hade varit nice! Att vara bäst när det gäller funkade tydligen inte idag!

Vi för väl glädjas åt att Tottenham förlorade samtidigt mot Pools!

Tråkigt att bara ställa in skorna mot Eagles. Jag hade förväntat mig en proffsigare inställning. Vill man vara ett topplag på riktigt skall alla matcher vara viktiga.
Tyckte synd om Olsen som alltid får stå i dessa skitmatcher.

Men HÄRLIG säsong!
Ses i augusti igen!
1000009257.jpg

Det enda positiva den här säsongen för egen del var att Villa lyckades ta sista CL-platsen :) Väldigt kul, unnar Emery det. Så grattis till alla er :)

Åttonde plats för egen del... har svårt att se att vi vinner FA-cupen mot City, så räknar inte med något Europaspel alls nästa år. Trist.
Bara hoppas att dom gör en rejäl utrensning av truppen i sommar.

PSR straffar klubbar på väg upp. Sorgligt för mig att se en favoritspelare lämna efter många år. Magisk högerfot...
1000010210.jpg

Bra start på nya säsongen.
Har varit lite skeptisk under försäsongsmatcherna.
Men i går var de vassa framåt igen!

Up the Villa!

Parentes

1982 försökte mina föräldrar "dämpa" min förväntade besvikelse i förväg med kommentarer som, "Du ska inte bli ledsen om Aston Villa förlorar för Bayern är ett jättebra lag, kanske bäst i världen". Jag förstod inte varför mitt kära Villa skulle förlora och lyckligtvis för familjefriden vann man den där kvällen i Rotterdam.

I onsdags hände det igen och den här gången vågade jag inte ens titta, vilken kväll det blev för all Villafans!

1-4 mot Spurs...
Jag skäms å alla Brummies vägnar.

Varför blir det fortfarande matcher som denna? Riktiga bottennapp...

Mår lite dåligt av att Nottingham är före oss i tabellen, högre förväntningar tyvärr.

1-4 mot Spurs...
Jag skäms å alla Brummies vägnar.

Varför blir det fortfarande matcher som denna? Riktiga bottennapp...

Mår lite dåligt av att Nottingham är före oss i tabellen, högre förväntningar tyvärr.

Håller med dig, fan vad bollar det rullade in på slutet!

Nja...tycker att det är kul att Nottingham flyger för tillfället, skulle även vilja se Ipswich lite högre upp i tabellen. Klassiska Tipsextra lag som borde ligga i PL, lag som Bournemouth, Brighton, Brentford kan åka ur istället!

Nja...tycker att det är kul att Nottingham flyger för tillfället, skulle även vilja se Ipswich lite högre upp i tabellen. Klassiska Tipsextra lag som borde ligga i PL, lag som Bournemouth, Brighton, Brentford kan åka ur istället!

Inte Bournemouth, dom får hålla sig kvar!
Mest bara för att jag var där och lirade lite boll i trakterna och fick möta just Bournemouth i en träningsmatch för många år sen 😊

Så det blev ett lag man följt sen dess som ett "andra" lag.

Missunnar verkligen inte Forest framgång. Bara de är bakom oss 🤣

Inte kull att vara Villa fan just nu!

Är det läge och börja känna oro, känns lite som fritt fall för tillfället! Tar dom en topp 4:a placering så skulle det nästan kännas som dom vann ligan!
Sjukt ledsen här...high hopes...
Känns som att Emerys spelplan blivit utvärderad och strippad och han har ingen trupp för att övermanna...utmana och vinn för tusan. Visa skicklighet MAN MOT MAN.

Ingen vågar bryta mönster.

Senast ändrad:
Nä men ärligt....de viker ned sig igen.
Brighton hade 2-3 anfall...
Suck... Emery. Har du inget att svara med?

Varför byten så sent?
Varför får inte Buendia spela. Han är så bra????

Du har mycket att bevisa för att bli en ny Tony Barton, John Gregory eller Brian Little.

We lack Punch och Resilience...

Senast ändrad:
Hade Magpies slagit Villa hade rubrikerna varit stora här i Ljummetköping och Niva hade varit i extas.

Nu fick de vad de fortjänar. Äldst och störst var bäst i en kross, siffrorna 4-1 var i underkant. I relativ anonymitet. Gött.
Slå ur underläge bara.

Håller tummarna för poäng borta nu på tisdag. Hoppas hoppas!

UTV!

Tillbaka
Topp