Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kämpat Villa! Ni hade chansen på Champions i dag. Men tydligen hade ni alla bråkat med era fruar och spelat på Brightonseger. Blekaste jag sett. Skäms!!
Jag tjãnar kanske en 10000 del av vad ni får, men hade jag misslyckats så ofta hade jag f*n fått sparken. Hoppas någon hotar med det för er i en vecka nu.
Håller med.Bra start på nya säsongen.
Har varit lite skeptisk under försäsongsmatcherna.
Men i går var de vassa framåt igen!
Up the Villa!
1-4 mot Spurs...
Jag skäms å alla Brummies vägnar.
Varför blir det fortfarande matcher som denna? Riktiga bottennapp...
Mår lite dåligt av att Nottingham är före oss i tabellen, högre förväntningar tyvärr.
Håller med dig, fan vad bollar det rullade in på slutet!
Nja...tycker att det är kul att Nottingham flyger för tillfället, skulle även vilja se Ipswich lite högre upp i tabellen. Klassiska Tipsextra lag som borde ligga i PL, lag som Bournemouth, Brighton, Brentford kan åka ur istället!
Missunnar verkligen inte Forest framgång. Bara de är bakom ossHåller med dig, fan vad bollar det rullade in på slutet!
Nja...tycker att det är kul att Nottingham flyger för tillfället, skulle även vilja se Ipswich lite högre upp i tabellen. Klassiska Tipsextra lag som borde ligga i PL, lag som Bournemouth, Brighton, Brentford kan åka ur istället!
2 poäng på 1 månad och 1 veckas matcher.
Undrar om Emery sover gott...?
Sjukt ledsen här...high hopes...Inte kull att vara Villa fan just nu!
Är det läge och börja känna oro, känns lite som fritt fall för tillfället! Tar dom en topp 4:a placering så skulle det nästan kännas som dom vann ligan!
Köp! Bara köp.Det här behöver inte vara dåligt, hoppas att lånet går i hamn
![]()