• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Weberg

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Bytte klocka med herr Weberg i dyrare klass med pengar åt mitt håll. Pengar kom samma kväll som vi kom överens och klockorna skickades dagen efter! Mycket nöjd och 100% GG i min bok! :)
 

Viktor_M

Breitling
Köpte en Datejust av Weberg i veckan. Han hade bra tålamod med mina frågor, och sen efter köp gick allt supersmidigt och klockan precis som beskriven. Rekommenderar!
 

Acos

Audemars
Köpte en f91w till en kamrats son och @Weberg skickade klockan samt en lapp som verkligen uppskattades av lillkillen så verkligen en goodguy!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpte en 5 siffrig Rolex av @Weberg och det va en angenäm upplevelse. Han va både trevlig och snabb i kommunikationen.
Skulle inte tveka att göra fler affärer med den mannen. Goodguy i min bok :)

Ploprof
 

Jege

Omega
Sålde en Datejust 16013 till @Weberg . Allt gick smidigt till måste jag säga. Trevlig, snabb på att svara och även snabb med betalning i förskott. 100% GG!
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Utfört ett byte Lifestyle mot klocka på distans med @Weberg
Helnöjd, allt precis som utlovat.
Kanon kommunikation, 100% reko kille som jag gärna gör affärer med igen!
 

Amund

Omega
Köpt klocka av Weberg. Kom välförpackad och precis som utlovad.
Smidiga affär, Weberg är helt klart Goodguy!
 
Topp