Hur är det smidigast att se det här utan TV3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menade självklart Mikael BacklundGranlund spelar för Finland. Backlund gjorde en bättre insatts än vad jag trodde fr början.
Har du viaplay så kan du se alla matcher där.Hur är det smidigast att se det här utan TV3?
Nä de skall han inte Linkan om han inte är i form, kolla matchen mot EU, det såg hemskt o-tajmat ut! MEN om han börjar hitta flytet på träning efter att han är fullt frisk, då skall han stå.Alla vet att lunkan är kungen, markan är prinsen. Självklart blir man orolig när lunkan helt plötsligt är "sjuk" & vi måste ta oss ann stora starka Ryssland. Deras forwards är inte att leka med. Så som Ryssland spelade sista 2min det var så dom skulle spela men dom fick inte till det. Tur det, men markan gjorde det oerhört bra. Men oavsett så är det lunkan som ska stå.
Ja, Markström bör få fortsatt förtroende tills han gör bort sig.Efter gårdagens match tycker jag att Lundqvist kan sköta båsdörren ett par matcher. Markström storspelade!
Tycker tvärtom om tyvärr, Markström är andrahandsvalet. Sedan är han det självklara valet till andra platsen om Lunkan inte kan stå inget snack där.Nä de skall han inte Linkan om han inte är i form, kolla matchen mot EU, det såg hemskt o-tajmat ut! MEN om han börjar hitta flytet på träning efter att han är fullt frisk, då skall han stå.
Tycker tvärtom om tyvärr, Markström är andrahandsvalet. Sedan är han det självklara valet till andra platsen om Lunkan inte kan stå inget snack där.
Men är Lunkan kry och kan stå så är det han som ska stå enligt mig. Sedan att han gjorde 1 dålig match mot Europa det är en sak, hela laget gjorde det dåligt där. Se på Team Usa som kom ut och blev överkörda av Europa trotts att dom har Quick i mål och har Bishop som andra målvakt. Får väl se jag tyckte Markström gjorde det sjukt bra inget snack men är Lunkan kry så ska han stå.
Jo sant, problemet är att bänka Lunkan när han kan och vill spela är som att bänka Zlatan när han vill och kan. Känns som Lunkan förväntas stå när han är kry. Men spelar dom Markström så kommer jag inte hänga läpp över det. Spelar vi som vi gjorde igår i 58min så kan fasiken Enroth stå haha.I hear u, men Lunkan såg inte fräsch ut på träningen heller enligt Granqvist, så det är tveksamt om han inte är i "zonen" skall han heller ej spela, men vi får se, han kanske hittar rytmen, men mot Finland anser jag Markström skall stå, då han är "inne" i det, men coachen bestämmer ju dock oavsett oss!
Nu ska vi inte överdriva. Lundqvist är ingen Zlatan i Tre KronorJo sant, problemet är att bänka Lunkan när han kan och vill spela är som att bänka Zlatan när han vill och kan. Känns som Lunkan förväntas stå när han är kry. Men spelar dom Markström så kommer jag inte hänga läpp över det. Spelar vi som vi gjorde igår i 58min så kan fasiken Enroth stå haha.
Bägge två är kungar, den ena säger det & den andra är titulerad som kung i sin stadNu ska vi inte överdriva. Lundqvist är ingen Zlatan i Tre Kronor
Svensk press försöker få oss att tro det. Rangers spelar typ fjärde-fiol efter fotboll, basket och baseballBägge två är kungar, den ena säger det & den andra är titulerad som kung i sin stad
Det är newyork borna som ger honom titeln king HenrikSvensk press försöker få oss att tro det. Rangers spelar typ fjärde-fiol efter fotboll, basket och baseball
Räcker att en skriker det på läktaren i stadens minsta sport för att Expressen ska börja skriva om "KUNG HENRIK"Det är newyork borna som ger honom titeln king Henrik
Räcker att en skriker det på läktaren i stadens minsta sport för att Expressen ska börja skriva om "KUNG HENRIK"
Jag överdriver så klart men om du går runt med en bild på Henrik och en på största stjärnan i Yankees så kan vi väl vara överens om att de flesta känner igen den senare?Nja, ta en lov runt MSG innan matchstart, bra många #30 tröjor.
Ja, Derek Jeeter vet väl de flesta NY-bor vem det är.Jag överdriver så klart men om du går runt med en bild på Henrik och en på största stjärnan i Yankees så kan vi väl vara överens om att de flesta känner igen den senare?
Då var det klart att Lunkan står ikväll
Håller helt med, Finland kanske också gör ett målvaktsbyte.Helt rätt!
Hmmm..Då var det klart att Lunkan står ikväll
Lastat in på 3-3.Då är stora frågan, vad blir det för resultat.. tror på 3-2 till Sverige
Vem vinner sen i övertid då?Lastat in på 3-3.
Sverige efter 1 min 42 sek.Vem vinner sen i övertid då?
oj oj! satan om du sätter det. Då kommer jag höra mig nästa gång och be dig göra min betting!Sverige efter 1 min 42 sek.
Sätter 100kr på att det INTE blir så .Sverige efter 1 min 42 sek.
Det blir du inte rik påSätter 100kr på att det INTE blir så .